Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Igår var det strålande väder och jag fick lite gjort i trädgården efter jobbet. Jag slutar ju ett på fredagar så jag är ju inte helt...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: svea
·
Dagbok Jag äger ingen släpvagn. I stället kan jag låna gratis på ett ställe. Men nu har det uppstått en situation då det blir svårt att låna...
2
Svar
22
· Visningar
2 683
Senast: em-pirre
·
Dagbok När jag började jobba sa boendestödet glatt att jag skulle få en bättre sömn. Bättre? Jag hade en jättebra sömn innan jag började jobba...
Svar
1
· Visningar
733
Dagbok Jag får visst en långhelg igen. Jag fick gå hem idag från jobbet direkt på morgonen för att jag är förkyld. Egentligen borde jag varit...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 552
Senast: Hippocampus
·
Dagbok Första veckan på nya jobbet är avklarad, men det kändes lite konstigt att gå hem redan klockan ett igår. Nästa vecka blir också en kort...
Svar
7
· Visningar
1 155
Senast: Wille
·
Dagbok Idag har jag jobbat min första dag. Efter att jag fått arbetskläder m.m. så blev jag ivägskickad för att beskära träd. Det var inget fel...
2
Svar
36
· Visningar
4 115
Senast: ptr
·
Dagbok Jag har klarat av ytterligare en arbetsdag. Sov dock dåligt i natt och kunde inte somna om efter 4. Beskar klart trädet jag började...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Zpunk
·
Dagbok Ligger för närvarande i sängen och väntar på att min mobil ska laddas. Batteriet drogs ur en del när jag var ute och gick. När jag kom...
Svar
7
· Visningar
996
Senast: pepp
·
Dagbok Jisses vad fort det gick att få besked efter arbetsintervjun idag. Hann bara åka halvvägs hem och så kom samtalet att jag fått jobbet.
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 765
Senast: cirkus
·
Dagbok Det blev snabba ryck det här. Jag fick samtalet om gårdagens arbetsintervju i förrgår och mindre än en halvtimme efter att intervjun...
2
Svar
31
· Visningar
3 890
Senast: Bison
·
Dagbok Jag var på en ny arbetsintervju idag. Jag fick inte så jättemånga frågor utan fick mest information. Min känsla är att jag inte får...
Svar
9
· Visningar
2 930
·
Dagbok Tänker på det här med randiga dagar, när man växlar mellan arbete och vila hela tiden. Jag har nog inte tagit det till mig för i mitt...
Svar
4
· Visningar
1 011
·
Dagbok Elpriset skenar. Bensinpriset likaså. Och matpriserna är på väg uppåt de med. Det kan t.o.m. bli brist på mat. Jag kan elda med ved...
Svar
4
· Visningar
702
·
Dagbok Jag såg idag att Sven Melander har dött. Han var yngre än vad min mamma är. Och det får mig att tänka att även min mamma kan gå bort...
Svar
6
· Visningar
834
·
Dagbok Det känns lite hopplöst att söka jobb. Jag är i ärlighetens namn sällan sugen på ett jobb överhuvudtaget. De flesta jobb är det också...
Svar
0
· Visningar
419
·
Dagbok Jag är så orimligt trött hela tiden, sover mycket och har svårt att komma upp på morgonen. Vad beror det på? Är det mentalt eller är det...
2
Svar
24
· Visningar
2 978
Dagbok Jag vill ha tillbaka mitt liv som det var före utmattningen. Då hade jag energi, ambitioner och drömmar. Då hade jag ett liv som jag...
Svar
19
· Visningar
2 374
·
Dagbok Det känns som om hela livet står still eller bara rinner ifrån mig. Jag försöker komma på sätt att göra livet bättre men fastnar alltid...
Svar
1
· Visningar
803
·
Dagbok Jag är nervös. Tänk om det blir så jobbigt som förra gången? Men den här gången vet jag åtminstone var bedövningsplåstret ska sitta. Jag...
2
Svar
29
· Visningar
4 030
Dagbok Jag fick ett samtal igår från ett jobb jag sökt och den följdes av en intervju idag på förmiddagen. Intervjun gav en bra känsla. Tror...
Svar
0
· Visningar
773
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024