- Svar: 84
- Visningar: 6 765
Jisses vad fort det gick att få besked efter arbetsintervjun idag. Hann bara åka halvvägs hem och så kom samtalet att jag fått jobbet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ÅÅÅÅÅÅÅÅ,,,, vad roligt, grattis, lycka till och hoppas att du kommer att trivas och få fantastiska arbetskamrater.Jisses vad fort det gick att få besked efter arbetsintervjun idag. Hann bara åka halvvägs hem och så kom samtalet att jag fått jobbet.
Klart vi är glada. Vet ju att detta är viktigt för dig.Alltså, jag är lite tagen över responsen. Nästan hundra pers har gillat mitt inlägg och den har följts av 4 sidor grattis-hälsningar. Wow! Bugar mig ödmjukast.
Jag har sällan varit delaktig i dina trådar men läst ibland , men är väldigt glad för din skull! Grattis! Inte heller förvånad, du har ju massa kompetens!Alltså, jag är lite tagen över responsen. Nästan hundra pers har gillat mitt inlägg och den har följts av 4 sidor grattis-hälsningar. Wow! Bugar mig ödmjukast.
Det är många som vill dig väl, och du har verkligen förtjänat lite andrum som du har kämpat på!Alltså, jag är lite tagen över responsen. Nästan hundra pers har gillat mitt inlägg och den har följts av 4 sidor grattis-hälsningar. Wow! Bugar mig ödmjukast.
Jag har i perioder varit lite sån som du beskriver dig, med svårt att komma igång och göra saker.Jag kommer ju göra det jag måste. Men det hjälper mig inte att klara resten av livet eller det där som jag skulle vilja göra men inte kommer till skott med.
Det fetstilta - mitt råd är att ta dagarna fram till du börjar och var ledig! Strunta i alla måsten. De kan vänta några dagar till så länge du och katterna har mat. Lägg dig med gott samvete på soffan och landa i känslan att du har fixat dig ett jobb!Ja, det är på okej avstånd. Det är cirka 35 minuter bort.
Känns lite konstigt att jag inte behöver söka jobb i morgon.