Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Och det innebär att jag måste få ändan ur och söka jobb. Jag hittade inga roliga nya jobb så får ta något ur högen. Där fanns ett jobb...
Svar
4
· Visningar
1 308
Senast: Wille
·
Dagbok Funderade i morse på vad som motiverar folk att kliva upp ur sängen när inget är inbokat. Jag själv kände mig helt omotiverad att kliva...
2
Svar
27
· Visningar
2 211
Senast: TinyWiny
·
Dagbok Telefonen ringde idag igen och jag har blivit kallad till ytterligare en intervju. Det är ett jobb som maskinförare, men jobbet innebär...
Svar
11
· Visningar
1 258
Senast: Javan
·
Dagbok Jag har chockat mig själv idag genom att göra fyra saker som jag skrev upp på en lista igår kväll. Först sökte jag ett jobb. Det fanns...
Svar
9
· Visningar
1 018
Senast: svea
·
Dagbok Utbildningen jag ägnat min tid åt nu i elva månader avslutades idag. Klassen och våra två lärare träffades på ett ställe och käkade mat...
Svar
11
· Visningar
1 148
Senast: Noxos
·
Dagbok Idag genomförde jag en arbetsintervju. Jag har lite svårt att bedöma om det gick bra eller dåligt men konkurrensen om jobbet är stentuff...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 989
·
Dagbok Sen mina bin dog så har jag lagt biodlingen på is. Förra året tänkte jag att jag inte ville börja om då, men kanske sen. Och jag är...
Svar
13
· Visningar
1 024
·
Dagbok På tisdagar har jag boendestöd hos mig. En av dagens uppgifter var att skura bort blodfläckar från mitt trägolv i vardagsrummet. Hittade...
2
Svar
28
· Visningar
2 735
Senast: Snurrfian
·
Dagbok Utanför min veranda har det en gång stått ett stort och ståtligt träd. Det var nedsågat långt innan jag flyttade hit, men en rätt hög...
Svar
4
· Visningar
636
·
Dagbok Jag har tidigare skrivit om fördelarna med att bo här, men visst finns det nackdelar också. I tråden om hus kontra lägenhet var det...
Svar
1
· Visningar
642
Senast: Noxos
·
Dagbok Jag hade en hemsida förut. Den startade som en hobby, men sen började jag tjäna pengar på hemsidan och blev då egenanställd. Några år...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 314
·
Dagbok Jag har haft mina katter i snart 4 månader och vi har blivit familj med varandra. Det är ett par sociala individer jag bor med, även om...
Svar
7
· Visningar
1 184
Senast: TinyWiny
·
Dagbok Jag vet inte riktigt vad jag ska bli när jag blir stor. Typ. Är ju egentligen redan överårig och borde veta. Jag trodde att jag skulle...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 204
Senast: MiaMia
·
Dagbok Idag ringde telefonen. Det var från ett jobb jag sökt, nämligen ett som maskinförare. De ville kalla mig till en intervju, redan på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 287
Senast: _Taggis_
·
Dagbok Jag har länge varit intresserad av skogsträdgård och har utforskat detta område, samt köpt en del växter för att utveckla min egen lilla...
Svar
7
· Visningar
1 136
Senast: åke
·
Dagbok Jag har suttit och glott på Impectas sida ett tag nu och lagt fyra fröpåsar i kundvagnen. Det känns som en väldigt liten beställning...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 151
Senast: Sel
·
Dagbok I somras skrev jag inlägget "Älskar mitt hus" https://www.bukefalos.se/threads/aelskar-mitt-hus.1502221/ Så är det verkligen. Alla de...
Svar
10
· Visningar
1 259
Senast: svea
·
Dagbok Den långa jobbiga tiden i november och december är över. Jul och nyår har klarats av. Så jäkla skönt! Vi har redan fått 15 minuter...
2
Svar
20
· Visningar
2 027
·
  • Låst
Dagbok Fan vad jag saknar att ha en familj. Det har hunnit går 5 år nu. Jag fick ett julkort av mamma. Kanske vill hon att allt ska bli som...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
22 238
·
Dagbok Jag känner att åren går. Och livet blev inte som det skulle. Den största delen av livet har gått åt till att kämpa mot sjukdom. Ångesten...
Svar
11
· Visningar
1 534
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Mineraler
  • Dressyrsnack 17