Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag har lyckats laga mat! Det tänkte jag göra redan i början av veckan men då tog det stopp efter att jag rivit ingefäran. Men nu är det...
Svar
8
· Visningar
1 130
Senast: Wille
·
Dagbok Jag var och tittade på en häst idag. Det verkar vara en riktigt klippa som både tar hand om sin ryttare men också kräver god balans av...
Svar
6
· Visningar
1 731
·
Dagbok Idag var sista gången jag träffade psykologen som jag gått hos i flera år nu. Jag undrar hur jag kommer att klara mig. I stället kommer...
Svar
0
· Visningar
456
·
Dagbok Det är nu lite mindre än 3 dagar kvar att jobba. Jag räknar ner. Idag är morgonpasset avklarat. Sen får jag sova. Jag är inte gjord...
2
Svar
27
· Visningar
3 322
Senast: Masqueradee
·
Dagbok För ett tag sedan fick jag besked om att min trekammarbrunn skulle tömmas. Jag tänkte inte alls på att över brunnen låg det en rishög...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 327
·
Dagbok Igår när jag körde till jobbet hade jag svårt att hålla ögonen öppna. Det har jag ofta. Sen tog jag jobb-bilen och åkte ut till ett...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
13 149
Senast: åke
·
Dagbok Det har sagts att jag duger som jag är. Ändå bevisas det gång på gång att jag inte duger. Jag har ångest nu.
Svar
16
· Visningar
2 465
Senast: Nota
·
Dagbok Jag har sovit ungefär 18 timmar det senaste dygnet. Visst är väl det jättenormalt? Och natten innan sov jag 10 timmar. Då var det ren...
2
Svar
26
· Visningar
3 701
·
Dagbok Polisen ringde nyss. De ville ha kontakt med någon hade en relation med min pappa. Han har tydligen blivit helt virrig och landat på...
Svar
0
· Visningar
873
·
Dagbok Jag har haft ont i ryggen i flera dagar, ja faktiskt hela ledigheten jag haft. Sjukt jobbigt när jag rest mig och det huggit i ryggen...
Svar
1
· Visningar
811
·
Dagbok Det har inte blivit mycket gjort de senaste lediga dagarna. Jag sov gott i natt men känner mig så obeskrivligt trött. Nu provar jag att...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: svea
·
Dagbok Jag åkte till affären nyss och var en hårsmån från att krocka. Det var en kvinna som körde ut framför mig trots att hon hade...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: Niyama
·
Dagbok Jag har semester idag. Det finns saker jag borde göra. Bl.a. borde jag jobba med ett uppdrag för mitt extrajobb. I stället ligger jag på...
Svar
0
· Visningar
494
·
Dagbok Jag fick min tredje covid-spruta igår och idag har jag känt mig ömsom frusen, ömsom svettig, så jag har utgått från att jag har feber...
Svar
16
· Visningar
1 453
Senast: Gnist
·
Dagbok Jag är så nöjd över att jag lyckades klippa gräsmattan igår. Det tar emot varje gång, men känslan är skön när det väl är gjort. Sen...
Svar
1
· Visningar
971
Senast: Zpunk
·
Dagbok Jag undrar om jag någonsin kommer att vänja mig vid att kliva upp vid fem? Tvivlar på det. Jag har nu jobbat sedan 11 april och...
2
Svar
35
· Visningar
8 024
Senast: Sel
·
Dagbok Jag blev ju aldrig någon. Människor tycker inte om mig och jag är ensam. Så jag tänker att jag vill göra något för mig själv och som är...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
21 197
Senast: Sel
·
Dagbok I morse vaknade jag runt 7 och kände mig pigg för en gångs skull. Jag klev upp, tömde tvättmaskinen och la in en ny laddning tvätt. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 914
Senast: farin
·
Dagbok Jag har sannolikt levt mer än halva mitt liv. Och under åren som gått har jag inte åstadkommit något alls och jag har inte gjort någon...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 758
Senast: Zpunk
·
Dagbok I en tråd på forumet diskuteras det vad som är vila. En del tycker att aktiviteter så som laga mat, baka, gå ut med hundarna och torka...
2
Svar
33
· Visningar
2 694
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar