Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Min varmluftspistol har gett upp. Utan den är jag chanslös om jag vill få igång min kamin. Och pengar är det ont om så att köpa en ny är...
Svar
1
· Visningar
1 140
Senast: Wille
·
Dagbok Jag är arg. Upprörd. Hur fan ska jag kunna somna nu?
Svar
2
· Visningar
733
·
Dagbok Allt är dyrt. Mat, bensin och el. Jag trodde att jag åtminstone skulle få slippa frysa eftersom jag har så gott om ved. Men nu får jag...
Svar
18
· Visningar
1 981
Senast: Angel
·
Dagbok Nedräkningen pågår. Fast för mig går inte nedräkningen mot julafton utan mot vintersolståndet som är 21 december. Jag längtar tills det...
Svar
19
· Visningar
2 170
·
Dagbok Som så många andra förfasas jag över skenande elpriser och jagar kWh. Jag funderar på vad jag kan dra ner på och det är inte så mycket...
Svar
5
· Visningar
677
·
Dagbok Jag tänker mycket och kommer med ideér. Ett resultat av detta är min sjupunktslista på hur jag skulle kunna skapa ett liv jag vill ha...
Svar
16
· Visningar
1 215
Senast: Bison
·
Dagbok Jag har känt mig lite grinig idag. Oklart varför, och det har definitivt inte blivit bättre av att jag inte lyckats tända i min kamin...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Masqueradee
·
Dagbok Jag har ett brödbak på gång igen. Och jag känner mig rätt tillfreds med att jag nu också har ett hem som känns mysigt och välkomnande...
Svar
12
· Visningar
1 117
Senast: Lingon
·
Dagbok Jag tänkte jag skulle försöka med det här att städa en kvart om dagen. Så idag satte jag timern på mobilen och satte igång. Jag plockade...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
15 523
Senast: escodobe
·
Dagbok Jag borstar tänderna varje dag nu, eller nästan i varje fall. Kanske inte alla tänder men de flesta i alla fall. Målet är att jag ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 010
Senast: Sel
·
Dagbok Jag har blivit kallad till en jobbintervju. Det är långt ifrån ett drömjobb, men arbetsplatsen ligger väldigt nära. Och så är det på...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 900
Senast: MJLee
·
Dagbok Jag vill så frön. Massor av frön. Men det synkar inte alls med mina planer att hinna med annat i vår. 🤷‍♀️ Jag tänkte att jag kommande...
Svar
16
· Visningar
1 056
Senast: svea
·
Dagbok Jag har ju grejer ute till försäljning och blev kontaktad av en som ville köpa en grej av mig. Haken var att hon inte kunde komma och...
Svar
6
· Visningar
1 489
Senast: Lyan
·
Dagbok A-kassan får gärna handlägga klart mitt ärende nu och betala ut pengar till mig. Det börjar liksom bli lite tunt på kontot nu.
Svar
7
· Visningar
1 005
Senast: Unafraid
·
Dagbok Småfåglarna här är utan mat. Normalt sett brukar jag utfodra dem så här års och besöken av domherrar påminner mig om att det är tomt med...
Svar
0
· Visningar
636
·
Dagbok Jag har under hösten gått till familjerådgivare. Och jag har fått inse att jag aldrig kommer att ha den relationen med min mamma som jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 581
Senast: Görel
·
Dagbok Jag glömde ta min kvällsmedicin vid 19. Det kom jag på nyss. Så nu ligger jag här med panikångest. Det tar cirka 2 timmar innan...
Svar
5
· Visningar
690
·
Dagbok Måendet pendlar hela tiden. Jag försöker låtsas vara frisk. Fake it til you make it. Jag tar mig i kragen och städar en kvart om dagen...
Svar
11
· Visningar
1 652
·
Dagbok Jag fick mejl från partiet där jag erbjöds åka till kommun- och regiondagarna i Borås. Jag skulle få resa och logi betald av partiet...
2
Svar
22
· Visningar
1 575
·
Dagbok Läs inte om du inte vill slösa din tid. Jag hittar inga bra jobb att söka. Jag har bokmärkt 3 jobb på af just nu, men jag vill inte ha...
2
Svar
20
· Visningar
2 201
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar