Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag vaknade runt halv nio, matade katterna och åt frukost. Nu ligger jag i soffan och inget händer. Planen för idag är att rensa en yta...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Wille
·
Dagbok I förra veckan kördes de första sommarblommorna ut på stan. Sen har vi mer som är planterat, men inte utkört ännu. Idag åkte jag runt...
Svar
6
· Visningar
927
·
Dagbok På väg till jobbet kör jag förbi den här skylten: Några trösterika ord så där längs vägen. Jag har alltid velat tro att allt kommer...
Svar
0
· Visningar
538
·
Dagbok Jag har köpt växter. De behöver givetvis planteras. Men jag har kvar växter i kruka som jag köpte förra året. En har t.o.m. dött för jag...
Svar
5
· Visningar
911
Senast: Reville
·
Dagbok Jag skulle behöva sätta fart. Jag har massor att göra. I stället har jag krupit ner i sängen igen. Men jag har i alla fall hängt tvätt...
Svar
16
· Visningar
1 076
·
Dagbok Ofta när jag parkerat någonstans så fastnar jag och kommer inte ur bilen. Jag blir sittande. Drygt att bara sitta och inte få något...
2
Svar
27
· Visningar
3 712
·
Dagbok Orkar inte vara ensam, trött och ha ångest jämt. Livet ger inget. Det kräver bara. Jag är udda och missförstås jämt. Jag har ingen plats...
2
Svar
35
· Visningar
4 215
Dagbok Jag slutade jobbet klockan ett i onsdags, åkte hem och la mig på soffan. Var så trött. Igår lyckades jag få lite gjort, men låg mest på...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 670
·
Dagbok Jag sov dåligt i natt. Somnade på kvällen men vaknade och låg och skruvade mig fram och tillbaka. Katten låg i vägen varje gång. Vid...
Svar
0
· Visningar
541
·
Dagbok Regnet behövs. Ingen tvekan om det. Och jag har ju lite tur att jag är ledig så jag inte måste gå ut. Men jag hade ju behövt det. Jag...
Svar
3
· Visningar
499
·
Dagbok Det blev ju ingen resa in till stan för mig idag då växtförsäljningen ställts in. Så idag ska jag ta itu med tallgrenarna som knäcktes...
Svar
3
· Visningar
784
·
Dagbok Jag kan ibland önska att jag inte hade några intressen utan kunde vara nöjd med att sitta i en lägenhet och häcka. Men så tråkigt det...
Svar
1
· Visningar
786
·
Dagbok Jag känner mig spänd och orolig. För nästan 2 och en halvtimme sedan tog jag 3/4 dos lugnande. Senare kompletterade jag med den sista...
Svar
7
· Visningar
1 007
Senast: Tualma
·
Dagbok Jag startade ju en tråd om detta förra gången jag var sjuk, men tycker väl inte att jag blev så jätteklok egentligen. När jag...
Svar
9
· Visningar
1 028
Senast: Monkie
·
Dagbok Jag är förkyld men så rastlös. Igår sov jag hela förmiddagen, men sen var jag ute och fixade i trädgården. Dagen blev väldigt randig med...
Svar
2
· Visningar
538
·
Dagbok Jag som aldrig brukar vara sjuk har blivit förkyld igen. Det är andra gången inom en månad. Helt sanslöst. Så jag ringde sjukanmälan nu...
Svar
16
· Visningar
1 345
Senast: Reville
·
Dagbok Idag blir det en lång dag på jobbet. Arbetsledaren är ledig och jag jobbar på egen hand. På morgonen vattnade jag blommor men nu är det...
Svar
10
· Visningar
920
·
Dagbok Det är fredag och jag har slutat jobbet. Och jag känner mig så stressad. Jag har så sjukt mycket att göra i och lyckas varken prioritera...
2
Svar
26
· Visningar
2 169
Senast: Unafraid
·
Dagbok Ingen dag är den andra lik på jobbet. Det finns vissa jobb jag gillar mer än andra. Idag är jag t.ex. på bilbesiktningen med min kompis...
Svar
0
· Visningar
848
·
Dagbok Jag vaknade hyfsat tidigt idag och skolade om mina risp. Sen gjorde jag klart bokföringen som jag började med igår, men som jag inte...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama