Jag är precis sådan och speciellt när jag kommer hem och ställer bilen i garaget. Jag behöver en stund för att komma igång igen, lite liksom som hjärnan vilar från allt. Det tar olika lång tid och beroende på hur trött jag är kan jag bli sittandes allt från 5 minuter upp till 20-25 minuter.

Mellan vad? Alltså jag förstår inte vad det är som är oklart. Du har jättestora svårigheter med att komma igång med och slutföra saker. Exempelvis att gå ut bilen och gå in i en affär och handla.
Det är ju flera här som sagt att de är likadana. Så jag tänkte att det nog kunde vara vanligt. Men det är kanske ovanligt ändå att sitta utanför matbutiken och ladda för att orka kliva ur bilen och handla?

Det är ju flera här som sagt att de är likadana. Så jag tänkte att det nog kunde vara vanligt. Men det är kanske ovanligt ändå att sitta utanför matbutiken och ladda för att orka kliva ur bilen och handla?
Om man har det problemet så är det nog väldigt sällsynt att allt i ens liv fungerar perfekt i övrigt och det är den enda svårigheten man har.

Sån är jag när jag har kört bil och kommit hem. Det är nog dels för att jag avskyr att köra bil så när jag är hemma och har överlevt så är det skönt att bara sitta en stund och sen när man går ur bilen så har man oftast en massa måsten att göra så man tar en paus bara före :)

Att det händer nån gång är normalt och inte så ovanligt. Speciellt inte om man är trött vid tillfället, men om det händer ofta så ligger nog något annat bakom.

Sån är jag när jag har kört bil och kommit hem. Det är nog dels för att jag avskyr att köra bil så när jag är hemma och har överlevt så är det skönt att bara sitta en stund och sen när man går ur bilen så har man oftast en massa måsten att göra så man tar en paus bara före :)
Men det här är ju inte samma sak. Det här gör ju alla nån gång. Det är ett medvetet val.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: miumiu
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 335
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
2 099
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
610

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar