- Svar: 22
- Visningar: 2 683
Jag äger ingen släpvagn. I stället kan jag låna gratis på ett ställe. Men nu har det uppstått en situation då det blir svårt att låna. Stället jag lånar på stänger fyra eller fem och jag skulle behöva låna släpet på kvällen. Tidigare i sådana lägen har jag lämnat tillbaka när de öppnar dagen efter, men nu jobbar ju jag tidiga mornar. De har inte öppet så tidigt som jag skulle behöva lämna tillbaka släpet. Jäkla skit också. Så jag kan helt enkelt inte låna släpet för jag kan inte lämna tillbaka när de har öppet. Tror inte man får låna ett helt dygn så man lämnar tillbaka innan de stänger dagen efter.
Så jag kan antingen inte få hem det jag vill få hem, eller så får jag fråga grannen om deras släp. Minns dock inte om den har grindar. Jag behöver det eftersom det är löshö jag ska köra. Men jag vill inte fråga grannen.
Så jag kan antingen inte få hem det jag vill få hem, eller så får jag fråga grannen om deras släp. Minns dock inte om den har grindar. Jag behöver det eftersom det är löshö jag ska köra. Men jag vill inte fråga grannen.