Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

M
Avel Hej, skrev ett inlägg förut där jag bad om hjälp med hopphingstar på nat. betäckning. Nu har jag bestämt mig för antingen Uskudar el...
Svar
8
· Visningar
983
Senast: ElCamino
·
S
Avel Mitt sto var beräknad till 12/5. Har ej fått ännu, men det verkar var på gång nu. Har senaste dagarna fyllt på juvret eftersom...
Svar
9
· Visningar
1 927
Senast: solen
·
Avel Hingsten rymde till stohagen igårkväll!! Jag var på jobbet när mamma ringde, hon hade räknat hästarna flera gånger och hon var säker på...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: ameo
·
M
Avel Är det nåon som har information om Silfurmáni Frá Asgård. Hur är hans avkommor? Allt mottages tacksamt. M vH Mannis
Svar
9
· Visningar
998
Senast: mannis
·
S
Avel Förlåt , dessaa frågor har har säkert varit upp tusen gånger, men jag testar igen. Om stoet visat svaga brunster, och vi måste pricka...
Svar
3
· Visningar
841
Avel Svärföräldrarna är som alltid sent ute, men nu har de bestämt sig för att betäcka den treåing som jag håller på att rida in. Hon är e...
Svar
7
· Visningar
824
E
Avel deras avkommor är..såååå fina. Forumet speglar verkligheten bra. De flesta beskriver sina föl/åringar och unghästar som riktiga ämnen...
Svar
18
· Visningar
1 707
Senast: Tuki
·
Avel Från vilken ålder kan man göra det? Hur gör ni som har avelsston?
Svar
12
· Visningar
1 257
Avel Mitt halvblodssto kollades vid 16 dygns dräktighet igår och det var nog spännande att se om hon var dräktig! Jag små pratade med mitt...
Svar
15
· Visningar
2 418
Senast: crazy
·
Avel Nu har jag suttit och letat och letat efter ett svar på min fråga, men har inte hittat något.. inget som jag förstår iaf! Så: Hur kan...
Svar
15
· Visningar
1 290
Senast: Magdalena
·
Avel Tänkte bara visa hur Birdies juver förändrades precis samma dag som hon skulle ha sitt föl. 6 dagar innan förlossning Kvällen...
2
Svar
21
· Visningar
2 516
Avel Jag skulle vil la veta hur många det är som fastnat för HingstenMetall 1070. jag har betäckt med honom . För skoj skull skulle det vara...
Svar
14
· Visningar
1 215
Senast: Masse
·
W
Avel Hans avkommor har ju gått väldigt bra på treårstesten i år. Är det någon som vet hur många födda föl han hade 2001? (Hur många han hade...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Masse
·
Avel Har ett sto som enligt blodprov inte ska vara dräktigt. Skulle ha fölat i veckan om hon hade vart det. Har dock börjat svullna framför...
Svar
15
· Visningar
1 765
Senast: sasucatu
·
M
Avel om man har en korsning (häst, dvs. över 148 cm) i vilket förbund registrerar jag den då? har själv en connemara-halvblod-irlänskt å lite...
Svar
16
· Visningar
1 633
Senast: Jet
·
L
Avel Jag har tänkt att betäcka med honom, och är självklart jättenyfiken på om någon här har en fölunge efter honom. Skulle bli superglad om...
2
Svar
23
· Visningar
3 089
Senast: Lina4ever
·
C
Avel Hej! Är det någon som sett föl efter Don Charly? Är intreserad att använda Don Charly på ett av våra ston så det skulle vara spännande...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: Ploppi
·
L
Avel Våran fölunge tuggar glatt i sig allt möjligt nu, hö, halm, gräs & morsans mat är väldigt intressant. :D Han äter alltså lite allt...
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: Cesam
·
Avel Jag har precis tingat ett litet hingstföl =) Nu har jag suttet och läst och letat här på forumet om färgfrågor. Men inte blevet mycke...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Cesam
·
Avel Väntar föl e. Bocelli här i dagarna och vet att det i alla fall var ca 80 till som betäckte sina ston med honom. Hur är det, är det...
Svar
10
· Visningar
1 135
Senast: Ploppi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka