Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Mitt hingstföl efter Rubinrot är snart 2 mån och jag tycker han är mer lik sin far än sin mor, men eftersom han är första fölet efter...
Svar
15
· Visningar
1 583
Senast: Rosella
·
P
Avel Nu är jag 90% säker på att en av mina ponnyer ska få föl, men jag vet inte när, jag kan absolut ingenting om just detta. Det som gör...
Svar
18
· Visningar
1 416
Senast: prince77
·
Avel OBS!!!! Ej för känsliga individer :angel: :angel: http://www.overberga.com/diverse/nutte/sprang.jpg *Men vad driver han med :confused... 2
Svar
35
· Visningar
3 469
Senast: martha
·
E
Avel Vet någon om vaxpropparna alltid är av den vita mjölken? Mitt welshsto hade tydliga droppar i går morse, som sen torkade och såg ut som... 2
Svar
28
· Visningar
6 747
Avel För ett par årsedan så var jag "demo-medlem" på en holländsk hästsite med stamtavlor. En ruskigt bra sådan... Jag har för mig att jag...
Svar
13
· Visningar
1 874
O
Avel Vad tycker ni om dessa hingstar? Någon som vet var man kan hitta information om Steinbeck.
Svar
4
· Visningar
3 357
Senast: monchestre
·
A
Avel Hejsan,jag undrar lite angående denna stam,vet någon nåt om dessa hingstar och har info så skriv,är mkt nyfiken på denna stam...
Svar
18
· Visningar
1 794
Senast: molle
·
M
Avel Hej, skrev ett inlägg förut där jag bad om hjälp med hopphingstar på nat. betäckning. Nu har jag bestämt mig för antingen Uskudar el...
Svar
8
· Visningar
994
Senast: ElCamino
·
S
Avel Mitt sto var beräknad till 12/5. Har ej fått ännu, men det verkar var på gång nu. Har senaste dagarna fyllt på juvret eftersom...
Svar
9
· Visningar
1 931
Senast: solen
·
Avel Hingsten rymde till stohagen igårkväll!! Jag var på jobbet när mamma ringde, hon hade räknat hästarna flera gånger och hon var säker på...
Svar
6
· Visningar
1 099
Senast: ameo
·
M
Avel Är det nåon som har information om Silfurmáni Frá Asgård. Hur är hans avkommor? Allt mottages tacksamt. M vH Mannis
Svar
9
· Visningar
1 002
Senast: mannis
·
S
Avel Förlåt , dessaa frågor har har säkert varit upp tusen gånger, men jag testar igen. Om stoet visat svaga brunster, och vi måste pricka...
Svar
3
· Visningar
843
Avel Svärföräldrarna är som alltid sent ute, men nu har de bestämt sig för att betäcka den treåing som jag håller på att rida in. Hon är e...
Svar
7
· Visningar
825
E
Avel deras avkommor är..såååå fina. Forumet speglar verkligheten bra. De flesta beskriver sina föl/åringar och unghästar som riktiga ämnen...
Svar
18
· Visningar
1 708
Senast: Tuki
·
Avel Från vilken ålder kan man göra det? Hur gör ni som har avelsston?
Svar
12
· Visningar
1 260
Avel Mitt halvblodssto kollades vid 16 dygns dräktighet igår och det var nog spännande att se om hon var dräktig! Jag små pratade med mitt...
Svar
15
· Visningar
2 427
Senast: crazy
·
Avel Nu har jag suttit och letat och letat efter ett svar på min fråga, men har inte hittat något.. inget som jag förstår iaf! Så: Hur kan...
Svar
15
· Visningar
1 294
Senast: Magdalena
·
Avel Tänkte bara visa hur Birdies juver förändrades precis samma dag som hon skulle ha sitt föl. 6 dagar innan förlossning Kvällen... 2
Svar
21
· Visningar
2 522
Avel Jag skulle vil la veta hur många det är som fastnat för HingstenMetall 1070. jag har betäckt med honom . För skoj skull skulle det vara...
Svar
14
· Visningar
1 217
Senast: Masse
·
W
Avel Hans avkommor har ju gått väldigt bra på treårstesten i år. Är det någon som vet hur många födda föl han hade 2001? (Hur många han hade...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka