Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

R
Avel Men det verkar gå bra. Rikkan har nu accepterat fölet och låter det äta. Fölet är otroligt piggt, otroligt blank i pälsen och stak på...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Bia
·
T
Avel Har bestämt mej för att betäcka mitt sto nästa år. Men redan nu så börjar jobbet med att hitta rätt hingst och några reserver. Stoet...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Görel
·
S
Avel hej har en shettis hingst som jag sklle om det går att regestrera han har ingen stamtavla då han är en häst som jag har räddat i från...
Svar
2
· Visningar
788
J
Avel Någon som har häst e: turban rose?? kramar :love:
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Turbis
·
S
Avel hur ser man att hon ska föla... min kompis säger att det riner ur tutterna och att dom är hårda ,, :love:
Svar
1
· Visningar
809
Senast: _L_
·
Avel Har ni något bra alternativ att betäcka ett Midt West-Ibi-light - Krevad sto med? Hon är ca 165 cm ganska rejäl men ändå väldigt...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: Rosella
·
E
Avel jag undrar om någon vet något bra hingstregiser el liknande då ja söker efter en hingst att betäcka mitt halvblodstso med :)
Svar
10
· Visningar
844
Senast: Emmizen85
·
Avel Någon som vet? Han har ju en stjärna alltså (den skyms kanske av pannluggen), men vad kallar man det där nere? :)
Svar
6
· Visningar
978
Avel Vad vet ni om honom? Har varit iväg o provat en häst efter honom som jag tyckte mycket om, vill veta allt! hästen morfar var förresten...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: ch791022
·
P
Avel vad anser ni om att rida ett dräktigt sto innan dom där 40 dygnen eller vad det nu är? kan man eller kan man inte rida? om inte, varför...
Svar
10
· Visningar
977
Senast: AraSlei
·
Avel Jag är inte så säker på att vi ska åka längre MEN om vi åker, är det fånigt att åka 50mil istf 10 därför att man inte gillar en av...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: violence
·
R
Avel Vi lånade hem ett shettis sto i höstas. Jag skulle hantera henne och ha lite mer att arbeta med därför skickade han mig en 3 åring. Då...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: _L_
·
H
Avel Var det fler än jag som var och såg 3-åringarna på gotland.Tråkigt att banan var så lös i botten.Många hästar vägrade i...
Svar
11
· Visningar
1 109
Senast: Guest
·
Avel Mitt hingstföl efter Rubinrot är snart 2 mån och jag tycker han är mer lik sin far än sin mor, men eftersom han är första fölet efter...
Svar
15
· Visningar
1 580
Senast: Rosella
·
P
Avel Nu är jag 90% säker på att en av mina ponnyer ska få föl, men jag vet inte när, jag kan absolut ingenting om just detta. Det som gör...
Svar
18
· Visningar
1 413
Senast: prince77
·
Avel OBS!!!! Ej för känsliga individer :angel: :angel: http://www.overberga.com/diverse/nutte/sprang.jpg *Men vad driver han med :confused...
2
Svar
35
· Visningar
3 466
Senast: martha
·
E
Avel Vet någon om vaxpropparna alltid är av den vita mjölken? Mitt welshsto hade tydliga droppar i går morse, som sen torkade och såg ut som...
2
Svar
28
· Visningar
6 747
Avel För ett par årsedan så var jag "demo-medlem" på en holländsk hästsite med stamtavlor. En ruskigt bra sådan... Jag har för mig att jag...
Svar
13
· Visningar
1 870
O
Avel Vad tycker ni om dessa hingstar? Någon som vet var man kan hitta information om Steinbeck.
Svar
4
· Visningar
3 354
Senast: monchestre
·
A
Avel Hejsan,jag undrar lite angående denna stam,vet någon nåt om dessa hingstar och har info så skriv,är mkt nyfiken på denna stam...
Svar
18
· Visningar
1 792
Senast: molle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10