Skillnad på juver

:cool: Tack!! Håller tummarna för att du slipper vänta altrör länge du med!!!
Jag sov i stallet i tre veckor sisst! (Sov så gott där till slut att jag höll på att missa själva födseln! :o)

Har redan börjat sova där igen... man är ju för dum egentligen... jag vet ju att mjölket blev vit 4 dagar innan sisst och ändå hoppas jag att fölisen ska komma "inatt" (utan VIT mjölk) i alla fall :crazy:. Kan bara inte sluta hoppas att hon inte ska gå över så länge i år.

Verkar din vara på gång än?

Har inte haft någon vaknatt ännu.
Kollar henne på övervakningskameran om kvällarna. Hon har ant haft förvärkar o varit lite orolig endel nätter, men inga tydliga tecken på att det skulle vara på G.
Jag är uppe till minst midnatt iaf o innan dess har hon hunnit lägga sig ner många ggr o vila.
Men den kvällen hon inte lägger sig ner eller visar andra tecken blir det till att hålla sig vaken. ;)
Ser hennes hage från köksfönstret, så jag har henne under uppsikt där osså.

Tror inte det är på G ännu, men man kan ju aldrig veta...
Släppta bäckenband, mer för var dag.
Bara knappt halvfyllt juver dock.

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: Ketrawzc
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 035
Senast: Puffindog
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 664
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30