Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

M
Avel Vet att vi hade en liknande tråd tidigare där det diskuterades vilka kombinationer med far och morfar som verkar slå extra väl ut. För...
Svar
9
· Visningar
1 393
Senast: sthlm23
·
Avel Nebraska 627 och Kew Gardens xx . Vad har det gett osv och vilket temperament har de nedärvt? Berätta allt ni vet! :)
Svar
6
· Visningar
913
Senast: Corax
·
N
Avel Ngn som känner till honom? Lever han fortfarande?
Svar
1
· Visningar
760
Senast: vondutch
·
Avel Nu har alla åringar kommit hem.Sommaren har varit mycket bra på Bassholmen. http://pg.photos.yahoo.com/ph/lavirco2002/album?.dir=/16f8
Svar
9
· Visningar
943
Senast: amkm
·
P
Avel Hej! Är det någon som vet var man ska leta efter en hingsts avkommor? Eller rättere sagt om det finns någon möjlighet att hitta mamman...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: Görel
·
Avel Ngn som vet var man kan hitta såna?
Svar
7
· Visningar
836
Senast: Nelle
·
Avel Har ett 3 månaders föl som har börjat att hosta nu för någon vecka sedan. Ingen temp att tala om, inget näsflöde och är pigg i övrigt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 208
Senast: Nafayette
·
M
Avel Hej, är det någon vänlig själ som vet stammen och mkh på Turban Rose? Gärna oxå info om egenskaper han nedärver. Har han några...
Svar
12
· Visningar
1 145
Senast: pialotta
·
Avel Läste en annons här på buke om att man kan rädda ett haflingerföl från slakt i Italien - och blev intresserad. Är det någon som har...
Svar
5
· Visningar
1 404
Senast: Ninnie
·
I
Avel Någon som vet om Pluto Chardaz varit i aveln de senaste åren? Har han några avkommor? Vad har de gjort ? mm mm
Svar
3
· Visningar
713
Senast: Millz
·
X
Avel har ni varit på någon ? hur gick det ? såg du några riktiga blänkare ?
2
Svar
21
· Visningar
2 399
Senast: backafall
·
N
Avel Om hästen fått bedömningssiffrorna 8 8 8 7 7, Vad står varje siffra för då?
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Nora
·
S
Avel Hyperbole xx och Light o Love xx. Någon som har info om dessa två fullblodshingstar. Toppen om någon har eller vet var man kan hitta ev...
Svar
9
· Visningar
1 578
Senast: asan
·
Avel Har läst en artikel i nya Ridsport ang kvalitetsbedömning av ponny. Man menar att vissa hästar skulle ha kommit mera till sin rätt om de...
Svar
12
· Visningar
1 499
Senast: Iglatjarn
·
Avel När jag köpte ett nytt halvblod för ett år sedan var ett av kraven att det skulle vara ett sto med bra stam, vilket jag fick. E...
Svar
19
· Visningar
1 729
Senast: Xeline
·
M
Avel Idag var jag och tittade på fölchampionatet i Örebro. Superkul att se så många högklassiga föl samtidigt! Dessutom kom kompisens ena 3a...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: Magdalena
·
Avel Hur snart efter fölningen kan man transportera sto + föl en längre sträcka? Vad säger lagen?
Svar
16
· Visningar
1 365
K
Avel Jag är intresserad av en häst som är e. Trofé, Kadrilj, Harras. Finns det någon som kan säga något om denna stam och ge mig input på om...
Svar
12
· Visningar
1 392
Senast: lady_vip
·
Avel Har ni fått några ridponny föl iår? Eller har ni betäckt med ridponny hingst iår? Vill gärna se bilder om ni har :love: Till...
2
Svar
26
· Visningar
2 135
Senast: Dalatjej
·
E
Avel Hejsan! Jag köpte för några månader sen min första häst. Hon är underbar, och mina tankar har redan börjat gå åt att hon ska få ett...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: mykene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka