Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

W
Avel Hej! Jag skulle bli jätteglad om någon med hbl-stambok skulle kunna ge min infon som finns där om stoet Yaki Lee (Corrado WL's...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: Dannie
·
Avel I dag kommer min ettåring o hans lika gamla polare hem från sommarbetet. Funderar lite på vad det är dax att ta tag i att lära honom i...
Svar
9
· Visningar
1 026
Senast: Iglatjarn
·
Avel Vad beror det egentligen på att vissa hästar alltid verkar så stela, inte kan stå en enda dag utan att förvandlas till "kassaskåp" och...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: martha
·
Avel vid 3-års testet? Har en 2-åring som jag har tänkt försöka ha med på 3-års testet (om han är färdig för det) Tyvärr är han aningen...
Svar
2
· Visningar
842
B
  • Låst
Avel Hej Vilka är dina 10 favorit raser? Mina är: 1 Frieser 2 Irish Hunter 3 Andalusier 4 Lippizzaner 5 Connemara 6 Shettis 7 Quarter 8... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 312
Avel Skulle vara kul och höra era åsikter om mitt stos stam.. hon är e: son of a gun xx ee: moderne eu: mira II u: arabella... 2
Svar
28
· Visningar
1 778
Senast: AraSlei
·
Avel Här är ett para dis för hingst åringar. Alla som har möjlighet skulle testa detta. Det bästa stället för dessa unga djur. Bassholmen...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: Lina4ever
·
K
Avel Jag undrar om någon kan förklara mig vilka egenskaper som är typiska för nordsvenskar, dels brukstypen och dels travtypen. Jag har haft...
Svar
7
· Visningar
1 117
Senast: karrob
·
Avel Fick i dagarna Mountain Horse´s nya magasin med vinterns kollektion. I denna tidning har de alltid ett tema - denna gången har de varit...
Svar
1
· Visningar
2 029
Senast: Halloy
·
L
Avel Någon som vet vilken färg Saigons mamma hade? Vilka färger har han nedärvt på sina föl? Någon som har foto på sina avkommor e.Saigon så...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: Görel
·
Avel Detta är saxat ut en intervju med Martin Schaudt (tysk OS-ryttare i dressyr) från The Hanoverian No 3/2004: Martin Schaudt appears...
Svar
4
· Visningar
1 057
Senast: crazy
·
V
Avel Är det någon som kan tipsa om en sida där man kan finna olika typer av brännmärkningar och därmed få veta vilket land/stuteri de... 2
Svar
38
· Visningar
3 561
Senast: Violate
·
L
Avel Hejsan! Jag är intresserad av att betäcka mitt sto med Samba Hit nästa år. Någon som vet vad det kostade att vtäcka med honom i år?????
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Pirayan
·
Avel Hejsan! nu börjar hösten göra intrång och vissa fölungar e redan avvanda medan andra lattjar omkring med sina mammor ett tag till. Så... 2
Svar
31
· Visningar
1 868
Senast: Francess
·
Avel Har hittat ett från Holland importerat sto med fullhärstamning som jag funderar på att ta in i min avelsverksamhet. Jag tycker mycket om...
Svar
9
· Visningar
1 050
Senast: Masse
·
Avel Är det någon som vet lite mer om dessa hingstar. Bilder mottages också.
Svar
7
· Visningar
1 060
Senast: crazy
·
Avel I dag har mitt sto kollats. Hon var fortfarande dräktig. Nu är det 90 dagar. Nu är det bra att vänta till maj ca. :bump: :idea: :bump: 2
Svar
20
· Visningar
3 007
Senast: shady
·
A
Avel Ni som avlar islandshästar - 1. Vad fick ni för föl i år: e och stoet? 2. Vad har ni betäckt med i år: e och stoet? Och gärna en...
Svar
7
· Visningar
1 363
Senast: em76
·
M
Avel hej undrar vad som krävs för att en appaloosa hingst ska bli avelsgodkänd? mvh
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Iglatjarn
·
Avel Var ute och letade efter någonting i går och hittade följande sida Listning av tyska hingstar helt underbar om man vill se hur många av...
Svar
7
· Visningar
1 051
Senast: grimman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hull..?
  • Ridskoleryttare