Kvalitetstävlan för hbl

Sv: Kvalitetstävlan för hbl

Hon är e Master - Torboldt - Urbino, startade som femåring efter att ha fått ett stoföl e Nactus -03. Dottern är mamma upp i dagen :love:

Kvalitetstävlan för hbl - Strömsholm

Jag såg flera fina gångartshästar på Strömsholm. Vann gjorde en syster till Di Caprio (om jag inte tar helt fel) Parma e Don Primero. Två Don Schufro hästar gick i toppen samt en Briar avkomma. Parma rörde sig utmärkt i alla gångarter och även de övriga tre hade mycket bra gångarter och potential. Det var ca 10 gångartshästar som var riktigt bra och flertalet var svenskfödda så det var roligt.

//Tess

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 376
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 472
Senast: ildiko
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
690

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar