Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel På min fölis har jag hela tiden reflekterat över att man ser vitögat, har hela tiden trott att det varit på båda ögonen, men såg nu... 2
Svar
30
· Visningar
4 136
Senast: Lenita
·
Avel Ja, vad ha ni o säga om den?? Tacksam för svar.
Svar
1
· Visningar
785
Senast: sussisus
·
M
Avel satt o kollade lite annonser på travare. Då jag fundrar på o skaffa en och starta lite o så.. =) alltid varit intresserad o haft koll...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: solros
·
J
Avel Hur tidigt i dräktigheten kan man känna magrörelser? När är det just rörelser, och när utvecklas det till riktiga sparkar? Förklara...
Svar
15
· Visningar
1 370
Senast: _Eva_
·
Avel som reds av Marie Wretfors på SM. Vad har han för bedömning?
Svar
3
· Visningar
903
Senast: em76
·
Avel Ni som har ston som skall få sitt första föl, har ert sto ändrat betende nu under dräktigheten. Mitt sto har blivit rädd för allt ting... 2
Svar
21
· Visningar
2 108
Senast: Ziemona
·
Avel Jag är väldigt nyfiken på avel men kan helt ärligt säga att jag inte har någon aning alls om vilka hingstar som är "bra" osv. Så...
Svar
3
· Visningar
712
Senast: nexxa
·
Avel Finns det några risker med att använda en gammal hingst på sitt sto?
Svar
4
· Visningar
841
Avel Skulle vilja veta ALLT om denna hingst; hur han förärver sig- exteriört, lynne, storlek, gångarter/hoppförmåga/ridbarhet osv. Hittar... 2
Svar
31
· Visningar
2 959
Senast: Sass
·
Avel Har ju en pålla med super bowl i sig...och har kollar runt lite efter en potentiell pappa....och har hakat upp mig på att jag vill ha... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
7 186
Senast: MakePeace
·
L
Avel Det finns en jättebra sida med hingstvideor här: Hingstvideor Jag hade jättegärna velat höra om det är några hästar som ni hittat... 2
Svar
25
· Visningar
2 123
Senast: MissFideli
·
Avel En kompis till mej hade förut ett ponnysto som har en lite annorlunda stam. Mamman heter Aurora II och är e.new forest hingsten...
Svar
15
· Visningar
1 584
Senast: Zuzzi
·
A
Avel Är ju sisådär insatt i avelsbiten, men jag har en fråga till alla, varför kollar man inte stoet?. Då menar jag åka till klinik och... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 936
Senast: Manatee
·
T
Avel Jag skulle vilja ha information om dessa hingstar, kanske känner ni till någon avkomma, hur är dessa? Skulle också vilja veta adress...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: malinsky
·
O
Avel Någon som vet hur avkommorna blir? Har ej hittat någonting om honom på internet, någon som har några bra sidtips? Vad är eran åsikt om...
Svar
19
· Visningar
5 377
Senast: crazy
·
B
Avel Snart är det vår och betäckningssäsong och jag har ett cobsto som jag funderar på att betäcka e. Parvadean Reaction, Parc Sir Ivor...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Maskros
·
C
Avel Ni som har betäckt era hästar med hopphingstar, vilken hingst har ni valt och efter vilka förutsättningar. Just nu sitter jag och...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Jezz
·
I
Avel letar efter hästens mamma. Det är så att jag endast vet pappan till honom, som är Labrodor 588. har sökt på...
Svar
7
· Visningar
870
Senast: Magdalena
·
L
Avel Vilka arabkorsningar får registeras? 2
Svar
20
· Visningar
3 107
Senast: StallS
·
Avel Jag har fått erbjudande att ta över ett nybetäckt travsto, jag ska ta hand om henne tills hon fölat & fölet är avant och får sedan... 2
Svar
21
· Visningar
1 529
Senast: Spirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka