Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Finns det några risker med att använda en gammal hingst på sitt sto?
Svar
4
· Visningar
841
Avel Skulle vilja veta ALLT om denna hingst; hur han förärver sig- exteriört, lynne, storlek, gångarter/hoppförmåga/ridbarhet osv. Hittar...
2
Svar
31
· Visningar
2 957
Senast: Sass
·
Avel Har ju en pålla med super bowl i sig...och har kollar runt lite efter en potentiell pappa....och har hakat upp mig på att jag vill ha...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
7 185
Senast: MakePeace
·
L
Avel Det finns en jättebra sida med hingstvideor här: Hingstvideor Jag hade jättegärna velat höra om det är några hästar som ni hittat...
2
Svar
25
· Visningar
2 111
Senast: MissFideli
·
Avel En kompis till mej hade förut ett ponnysto som har en lite annorlunda stam. Mamman heter Aurora II och är e.new forest hingsten...
Svar
15
· Visningar
1 583
Senast: Zuzzi
·
A
Avel Är ju sisådär insatt i avelsbiten, men jag har en fråga till alla, varför kollar man inte stoet?. Då menar jag åka till klinik och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 936
Senast: Manatee
·
T
Avel Jag skulle vilja ha information om dessa hingstar, kanske känner ni till någon avkomma, hur är dessa? Skulle också vilja veta adress...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: malinsky
·
O
Avel Någon som vet hur avkommorna blir? Har ej hittat någonting om honom på internet, någon som har några bra sidtips? Vad är eran åsikt om...
Svar
19
· Visningar
5 363
Senast: crazy
·
B
Avel Snart är det vår och betäckningssäsong och jag har ett cobsto som jag funderar på att betäcka e. Parvadean Reaction, Parc Sir Ivor...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Maskros
·
C
Avel Ni som har betäckt era hästar med hopphingstar, vilken hingst har ni valt och efter vilka förutsättningar. Just nu sitter jag och...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Jezz
·
I
Avel letar efter hästens mamma. Det är så att jag endast vet pappan till honom, som är Labrodor 588. har sökt på...
Svar
7
· Visningar
868
Senast: Magdalena
·
L
Avel Vilka arabkorsningar får registeras?
2
Svar
20
· Visningar
3 099
Senast: StallS
·
Avel Jag har fått erbjudande att ta över ett nybetäckt travsto, jag ska ta hand om henne tills hon fölat & fölet är avant och får sedan...
2
Svar
21
· Visningar
1 529
Senast: Spirit
·
Avel Jag registrera mitt ponny sto i ASPR hon är e: Godkänd Welsh U: Shettis utan stam. Skulle jag registrerat henne som welsh partbreed i...
Svar
6
· Visningar
818
Senast: Dalatjej
·
N
Avel Vad har det blivit av ert avelsår 2004? Positivt och negativt? Stall Nöbbeleds resultat kommer här! Positivt 2004 :) Klass 1...
Svar
14
· Visningar
1 408
Senast: clownen
·
S
Avel Mitt sto börjar nu bli lite till åren, snart 15 bast närmare bestämt. Hon har en lång tävlingskarriär bakom sig. Nu funderar vi vad vi...
Svar
8
· Visningar
1 129
Senast: clownen
·
Avel Kollade bla på flyinges sida om Celle-hingstarna och blev lite nyfiken hur mycket totalkostnaden blir, pris tex 6250 kr (inkl. moms)/...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: Mia_R
·
Avel Vad vet ni om denna hingst? Avkommor och honom själv såklart. =)
Svar
14
· Visningar
2 212
Senast: desiree
·
Avel Har en fuxskimmel (alltså född fux). Dum fråga säkert, men jag minns inte så mycket av vad jag lärt mig om färger ;) , men kommer hon...
Svar
13
· Visningar
1 440
Senast: MissFideli
·
Avel Jag har ett korsningssto( travare+halvblod+fullblod ) som jag skulle vilja avla på lite längre fram... Målet är att få fram en hopphäst...
Svar
18
· Visningar
1 152
Senast: Clintan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka