Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Någon som vet något om hingsten Randver fra Leysingjastödum?? Såg att bedömdes på säve i sommras. Någon som vet vem som äger honom...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Hallau
·
Avel När är flyinges hingstuppvisning? När kommer hingstkatalogerna för år 2006? var beställer man hingstkatalogen för privatägda hinstar 2006?
Svar
2
· Visningar
630
Senast: cusan
·
M
Avel Är det någon som har dessa hingstar som fadern till sin häst?? Skulle vara kul och se lite bilder på dom hästarna och berätta gärna hur...
Svar
6
· Visningar
1 454
Senast: Morotsbiten
·
Avel ni som har träffat avkommor efter han hur var de hästarna som unga?? har träffat 2 styken som ser ut som kopior till utseendet av honom...
Svar
13
· Visningar
2 019
Senast: lila
·
N
Avel Jag har en undran om stamtavlor på halvblod. Jag undrar om det är någon som har stamböcker/tavlor på halvblod, eller om det finns någon...
Svar
5
· Visningar
1 242
Senast: sussisus
·
T
Avel Ska betäcka min holländska b-ponny till våren, men har svårt att hitta rätt i ponnydjungeln.. Hon är ganska rejäl,124 cm, WM-typ, men...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: Iglatjarn
·
Avel Spinner vidare på stofamiljtrådarna! Undrar om nån vänlig och kunnig själ vet något om stofamilj 37, om det kommit något spännande...
Svar
4
· Visningar
948
·
Avel Har ett sto som jag funderat på att betäcka, men skulle vilja veta lite mer om de hingstar som finns och var man kan se deras...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: Nica2
·
C
Avel Såg att det började dyka upp info lite här och där i de övriga trådarna, om hingstar som är inplanerade att ev. visas på...
2
Svar
21
· Visningar
2 241
Senast: gylle
·
M
Avel ..såhär mitt i natten. Idag när jag satt och tittade på gamla kort så fastnade jag till vid en bild på en ponny som fanns på...
Svar
10
· Visningar
1 029
Senast: Mimmi81
·
M
Avel Skulle gärna vilja veta hur ni tänker när ni väljer hingst till era ston. Hur vet ni att fölet troligtvis kommer att se ut/vara på ett...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: ameo
·
A
Avel Hej! Jag ska köpa ett fullblodssto för att använda i halvblodsavel. Den jag ska titta på imorgon är dräktig med Heart of oak. Hur är...
Svar
11
· Visningar
1 362
Senast: angelaL
·
P
Avel Eftersom jag inte kan så väldigt mycket om avel och om de olika hingstarna så undrar jag vad ni tror om denna blandningen? Fölet kommer...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Cillavan
·
Avel På min fölis har jag hela tiden reflekterat över att man ser vitögat, har hela tiden trott att det varit på båda ögonen, men såg nu...
2
Svar
30
· Visningar
4 125
Senast: Lenita
·
Avel Ja, vad ha ni o säga om den?? Tacksam för svar.
Svar
1
· Visningar
783
·
M
Avel satt o kollade lite annonser på travare. Då jag fundrar på o skaffa en och starta lite o så.. =) alltid varit intresserad o haft koll...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: solros
·
J
Avel Hur tidigt i dräktigheten kan man känna magrörelser? När är det just rörelser, och när utvecklas det till riktiga sparkar? Förklara...
Svar
15
· Visningar
1 365
Senast: _Eva_
·
Avel som reds av Marie Wretfors på SM. Vad har han för bedömning?
Svar
3
· Visningar
901
Senast: em76
·
Avel Ni som har ston som skall få sitt första föl, har ert sto ändrat betende nu under dräktigheten. Mitt sto har blivit rädd för allt ting...
2
Svar
21
· Visningar
2 105
Senast: Ziemona
·
Avel Jag är väldigt nyfiken på avel men kan helt ärligt säga att jag inte har någon aning alls om vilka hingstar som är "bra" osv. Så...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025