Flyinge i helgen

Sv: Flyinge i helgen

Fast det var inte alla. Men några fick du se i alla fall. Är det fler ni vill se så hör av er.

åh, har du några fler kort På Robin?? Vill gärna se isåfall!!

Här kommer det fler på Robin Z

1

2

3

4

5

6

7

8

Har ett till men det var så otroligt mörkt, så jag brydde mig inte att lägga ut det. Satt en bit upp på läktaren så dom är inte så nära. Håll till godo.

Synd att det inte blev några på Orestus....*nyfiken*

Ja, men med det mörkret i ridhuset som var när han hoppade så var det en omöjlighet. Tyckte han såg ordentligt trevlig ut. Hoppade ju lekande lätt 180 cm när vi var där.

Var det den som P.E hoppade hÖGT med??
mina bilder på det är så mörka så det är nog ingen ide att lägga ut tyvärr.

Denna bild tycker jag är underbar
JennyFlyinge134.jpg

jättefin bild...påminner om någon som var i Ridsport.

Är inte detta P.Eriksson häst som han tävlar med eller har jag fel.
Detta är taget i Flyinge i helgen

Shady vet iaf och hon vet hur dålig jag är på namnen på de som var med på uppvisningen :o

Det är Cardento på bilden och den PE hoppade så högt med är Orestus som crazy frågade om. Dom som vart mörka för dig.

nu har hon ljusat upp de andra 2 oxå :bow: eftersom dom var så mörka tycker jag att hon fick till det bra

6d730a95.jpg
2d42e23e.jpg

Tack!!
Rolig bild på Orestus! Var det från Lördagen??

Frågar du mig eller Shady?? har för mig att hon inte tog några bilder på honom så jag svarar..
Ja det var på lördagen (eftersom vi var där tillsammans så svarar jag) :D

Vet inte om det var till dig eller mig, men som du säger vi var där tillsammans :banana: :bow: , och helt riktigt tog inga kort på Orestus. Sedan får du gärna svara för mig om jag inte är här.

Jösses det var inget dåligt hinder! Kul att få se!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 585
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 616
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 784
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Svar
0
· Visningar
471
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025