Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

G
Avel Kan ett sto brunsta bara en dag? Mitt sto gjorde det, verkade det som i alla fall. I måndags var hon mörk i slemhinnorna och pinkade mer...
Svar
4
· Visningar
866
Senast: neywaz
·
L
Avel är det någon som vet vad dessa hingstar ger för avkommor eller har en avkomma?:angel:
Svar
5
· Visningar
1 007
Senast: Cyllene
·
Avel Jag har ett korsningsföl med en fantastisk resning så hon vore kul att visa upp. Finns det möjlighet att visa en korsningsponny...
Svar
8
· Visningar
1 914
Senast: cirkus
·
Avel Det måste ju vara fler än jag som reagerat över att stofördelningen är så fantastiskt ojämn som den är. Visst en del hingstar är mycket... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
22 878
Senast: Rumpnissen
·
  • Låst
Avel Tråden försvann :confused: Försöker igen. Efterlyser info om Minotauros avkommor, gärna bilder. Temperament, vad de används till...
Svar
1
· Visningar
1 221
Senast: ameo
·
A
Avel är det någon som har EN CALIDO 1 avkomma? vill gärna se bilder! vad har den/dom presterat?;)
Svar
8
· Visningar
3 471
Senast: Icca
·
Avel Hoppas denna tråd ligger rätt, då det gäller generellt hur mycket ni hanterar era föl och unghästar. Jag har upprepade gånger läst...
Svar
13
· Visningar
1 097
Senast: Ragnhild
·
Avel Jaha ena damen står skadad och är det så allvarligt/långdraget som jag tror så blir det nog en ny betäckning iår. Sitter här och... 2
Svar
33
· Visningar
3 101
Senast: Sar
·
P
Avel Jag har ett sto vars mamma tillhör stofamilj 5. Mitt sto har dock ej gröna papper (pga ej kval pappa). Tillhör även mitt sto denna...
Svar
10
· Visningar
835
Senast: Pazuzu
·
Avel Hur har ni fått sperman transporterad till er? Vilka bolag och till vilka flygplatser? Jag blir tokig på detta långa land! :devil... 2
Svar
28
· Visningar
2 609
Senast: Cyllene
·
  • Låst
Avel Nu äntligen har jag betsämt mig, i år ska jag låta Poetic Justice betäcka mitt sto. Men hur vet man vad det blir för färg? Mitt sto är...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: ameo
·
B
Avel sitter och letar hästar på nätet och kommer hela tiden fram ti Sukuposti, kruxet är att jag inte fattar ett skvatt finska så jag måste... 2
Svar
23
· Visningar
1 925
Senast: kem
·
T
Avel har ingen aning om vart jag ska lägga tråden, så den får ligga här om inte någon flyttar den. Har en liten fråga angående welsh...
Svar
2
· Visningar
4 004
Senast: Tebazz
·
Avel Har fått ett erbjudande om att betäcka mitt 6åriga korsningssto med en godkänd russhingst. Men jag vet inte riktigt om jag ska göra det...
Svar
15
· Visningar
1 041
Senast: MissOnly
·
H
Avel Jag skulle vilja betäcka mitt sto i framtiden. Hon är 8 år och har inte fått något föl tidigare. Jag går i skolan nu och har ca. 6 år...
Svar
1
· Visningar
624
Senast: Masse
·
Avel Fick jag på posten idag! Jag hade hoppats på hingstkatalogen eftersom jag är hemma sjuk, men detta gick lika bra! Bortsett från de... 2
Svar
34
· Visningar
2 969
Senast: rubytoo
·
S
Avel Jag ska betäcka mitt halvblodssto nu i sommar och vill denna gång få fram en riktigt bra sportponny för hoppning. Mitt sto är ca... 2
Svar
29
· Visningar
3 022
Senast: Lady II
·
Avel Blivit mkt intresserad av denna hingst. Ngn som kan berätta lite mer, visa bilder på föl efter honom, berätta hur är han i temperament...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: tashinajess
·
Avel Jag har redan valt ut några kandidater till mitt ena fullblods sto, men jag har skit svårt att välja slut kandidaterna - vill ha 2 st så... 2
Svar
23
· Visningar
2 833
Avel Om denna tråd ligger fel får moderatorn gärna flytta den. :) Vad skulle ni säga att denna pållen har för färg? Jag har ännu inte...
Svar
15
· Visningar
1 312
Senast: tess91a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka