Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel jeg har blitt "ansatt" for å finne hingst til hoppa som venninnen min eier, hoppa har tidligere gått grand prixklasser i sprang og er...
Svar
17
· Visningar
1 430
Senast: smulemor
·
P
Avel Jag har nyss köpt ett sto som är 8 år. Jag funderar på att betäcka henne nästa höst allstå typ om 1,5 år. Men vill redan nu veta lite...
Svar
7
· Visningar
834
Senast: pooutinoouti
·
S
Avel har ngn här en avkomma? de avkommor (få) jag har sett har varit trevliga.. :d jag har letat runt på nätet men hittar ingen hemsida om... 2
Svar
33
· Visningar
2 503
Senast: Robina
·
H
Avel Någon som har en bild på Stove Friend? Hittar inge på Google.
Svar
5
· Visningar
862
Senast: Titti-lo
·
Avel kommer någon att ta in semin på honom?
Svar
5
· Visningar
802
Senast: Sara-Ida
·
M
Avel Jag har ett 3 årigt sto e. Stanford - Dardel - Ceylon som ska betäckas iår. Hon är inte så stor ca 159 men växer några centimeter till...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: annalisa
·
B
Avel har egenuppfödda 3-åringar kvar? Själv har jag en e.Bocelli som ser ut som Janne Långbens kusin från landet:o . Han är mao inte i... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 657
Senast: Eastwick
·
P
Avel Finns det många bra avkommor efter Calato? Och hur brukar dom bli?
Svar
7
· Visningar
1 189
Senast: FT_ryttare
·
Avel Vad kan man vänta sej av den stamme?? Den borde kunna hoppa tycker jag eller.... ? ;) Cardentos avkommor har ja träffat en hel del...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: FT_ryttare
·
Avel I helgen så är det utställnign igen:banana: :banana: Jag har anmält 4 hingstar. Är det fler härifrån som kommer till Bergshamra? 2 3
Svar
46
· Visningar
3 470
F
  • Låst
Avel Rent hypotetiskt, men i alla fall. Har ett travarsto med bra, gedigen prestationsstam. Hon är välbyggd, lagom stor (ca 157-158cm mkh...
Svar
14
· Visningar
1 711
Senast: Görel
·
L
Avel är det ngn som vet ngt om denna tyska hingst eller vet var man kan läsa om den? har sökt på olika sidor men får inte fram ngt direkt...
Svar
3
· Visningar
1 879
Senast: Agrimonia
·
C
Avel Jag är inte så insatt i detta då jag bara haft islandshästar på senaste tiden men vad ligger ungefärliga betäckningsavgifter eller...
Svar
6
· Visningar
934
Senast: chrysler
·
S
Avel Undrar om något vet något om en hingst som heter Eldorado? Tyvärr kan jag inte säga mycket mer än att han heter Eldorado... Han är...
Svar
8
· Visningar
941
Senast: Savannah
·
G
Avel När jag var på praktik för ett halvår sedan nu, så sa min praktikvärd ett par kloka ord angående aveln. De flesta som avlar vill ha... 2
Svar
30
· Visningar
2 502
Senast: Hiwiie
·
T
Avel Glatt överraskad blir man på måndags morgonen när man ser att WALDHOF lagt ut sina hingstar i rörelse på hemsidan:banana: Är det någon...
Svar
16
· Visningar
1 476
Senast: tiga
·
M
Avel Kalla mig gärna förvirrad om jag har fel . Jag letar efter en hingst som heter Lysander (e:lys de darmen ue:sudan). Problemet är när jag...
Svar
11
· Visningar
1 055
Senast: Midi
·
A
Avel Ni som har avkommor efter Warsteiner hur stora är dom :confused: Har ett sto född -00 som har dragit iväg ordentligt. Hon är nu ca 169... 2
Svar
33
· Visningar
3 542
Senast: kicket
·
Avel Finns det någon där ute som har en avkomma efter Girlan-Bey? Tycker att han är hur läcker som helst:love: . Såg att han skulle stå i...
Svar
3
· Visningar
1 215
Senast: zina
·
Avel En 05:a på 149 cm eller en 04:a på 155 cm? Min 05:a som jag sålde blir två i juli och han var för några månader sen 154 cm, men han...
Svar
8
· Visningar
1 342
Senast: kicket
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka