pastejja 27 Mar 2007 #21 Sv: Hingst tips till fbl sto! Men varför har de en sådan hingst på naturlig?? Någon som vet? Billig är han iallafall.. Men vart ligger Läckeby? U
Sv: Hingst tips till fbl sto! Men varför har de en sådan hingst på naturlig?? Någon som vet? Billig är han iallafall.. Men vart ligger Läckeby? U
Krisse 27 Mar 2007 #22 Sv: Hingst tips till fbl sto! Läckeby ligger på östkusten, runt Kalmar någonstans tror jag /Kristin
Pooh 28 Mar 2007 #23 Sv: Hingst tips till fbl sto! De satsar väl inte i första hand på aveln utan på att ha honom som tävlingshäst tror jag. Men visst är det synd, de missar en hel del betäckningar.
Sv: Hingst tips till fbl sto! De satsar väl inte i första hand på aveln utan på att ha honom som tävlingshäst tror jag. Men visst är det synd, de missar en hel del betäckningar.
Pontevecchio 28 Mar 2007 #24 Sv: Hingst tips till fbl sto! Jag avfärdade Ronaldinho pga hans rätt trista betyg på gångarterna. Har varit lite inne på Empire, nån åsikt om honom?
Sv: Hingst tips till fbl sto! Jag avfärdade Ronaldinho pga hans rätt trista betyg på gångarterna. Har varit lite inne på Empire, nån åsikt om honom?