Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Satt och diskuterade i dag med en kompis om hingstval till mitt sto, skulle jätte gärna vilja ta föl på henne i framtiden om jag har...
Svar
17
· Visningar
1 438
Senast: Ickiz
·
Avel Är det någon som fått sina ston så brunstiga så de har gått och betäckt?? 2
Svar
21
· Visningar
1 962
Senast: kicket
·
N
Avel Jag har en D-ponny som jag tävlat L.A hoppning, FEI dressyr, deb. fälttävlan och bruksridning. Det är en jätte trevlig ponny som gör...
Svar
17
· Visningar
1 734
Senast: Nela
·
H
Avel Är det skadligt att låta en 2 årig hingst betäcka?
Svar
6
· Visningar
871
Senast: mizz_beauty
·
A
Avel vilken tror ni skulle passa detta sto e. Carneol x? hon har tävlat FEI dressyr, hoppar bra med glädje. har fina gångarter, skulle vilja...
Svar
11
· Visningar
1 273
·
G
Avel Hur mycket tjänar man egentligen på att avla med hästar? Jag riktar mig då främst till er som föder upp halvblod. Hur mycket tjänar... 2 3
Svar
43
· Visningar
6 784
Senast: Piraja
·
W
Avel Någon som vet något om honom. Jag har letat med ljus och lykta och hittar knappt någonting. Är det någon som vet vad han gjort vad han...
Svar
13
· Visningar
1 123
Senast: jemeni
·
Avel Inga påhopp tack och travarens vara eller icke vara eller varför man betäcker travare med annan ras. Jag är bara intresserad av denna...
Svar
10
· Visningar
1 335
Senast: Zuzzi
·
D
Avel Hej! Det börjar nu närma sig för att betäcka mitt sto som jag köpte för 6 månader sedan. Vi har tittat, frågat och läst en hel del...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Doris Day
·
Avel Tänkte bara skriva lite allmänt om travaren. Hoppas det inte blir mer sådana här diskutioner. Vi har både franska och amerikanska... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 794
Senast: henry_
·
P
Avel I avelsråden skriver ASVH att Jaguar Mail bör passa till ston efter "våra gamla hopphingstar tex Irco Marco Robin Z" - så jag funderar...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: ameo
·
H
Avel Jag är ev spekulant på en shettiskorsning (troligen welsh i mamman). Hon är född sommaren -06 och är nu lika hög som sin mamma och lite...
Svar
1
· Visningar
605
Senast: Joyride
·
Avel beslutet är taget idag, slut på tävlingskarriären (:cry: ) och en ny karriär som avelsto skall börja. Med blandade känslor bokades...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: Messy
·
E
Avel Hur mycke skulle det ungefär kosta om man skulle betecka ett sto.. i Euro? Nån som vet?
Svar
4
· Visningar
711
·
Q
  • Låst
Avel Någon som vet om det är några mer hingstvisningar i år? /Q
Svar
6
· Visningar
866
Senast: ameo
·
Avel Enligt Ridsports hemsida togs han bort i onsdags på grund av komplikationer vid kolik, 25 år gammal. Jag tyckte att han var så härlig...
Svar
15
· Visningar
1 738
Senast: oz_joj
·
Avel Har vi någon sådan i aveln?? Mitt förra sto ska ev betäckas, o ägaren vill gärna ha en helsvensk hingst utan Utrillo. Har ni tips på... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 460
Senast: elle12
·
Avel Varje morgon och kväll kör jag in huvudet under buken på samtliga märrar -nä nu ljuger jag, för på minisarna så känner jag bara med...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: Ebbaliza
·
Avel Som verkar i avel alltså? Sitter och funderar och borde egentligen jobba med en massa annat, men just nu blev jag lite klurig. Nu...
Svar
18
· Visningar
2 121
Avel Vad har ni för erfarenheter på föl/unghästar som växer ojämnt? Har de blivit större/mindre eller andra avvikelser jämfört med... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 277
Senast: carinaso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hull..?
  • Ridskoleryttare