Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

W
Avel Är det nån som vet vart han finns, eller om han fortfarande lever?
Svar
4
· Visningar
766
Senast: wenn
·
Avel Har ett sto ,-88 e.Martini-Leopard-Gaspadin som jag ev ska betäcka i vår! Hon är en pigg och glad dam och ingen ,ens veterinärer tror...
Svar
6
· Visningar
1 012
Senast: MoQ
·
M
Avel jag har efter praktik i tyskland blivit upp över öronen förälskad i hingsten Contender,:love: och inte minst hans godkända avkommor som...
Svar
7
· Visningar
4 461
Senast: Salonikel
·
Q
Avel Meningen var att jag skulle betäckt mitt sto förra våren men vissa omständigheter gjorde att det inte blev så. Men NU är det äntligen...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: Quadrophenia
·
Avel Någon som vet om Pascal finns kvar på semin (vet han är död, men om det lixom finns kvar något efter honom). Och är han egentligen hopp-...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Masse
·
Avel 3 årstesterna närmar sej med stormsteg så tänkte höra med er som är van såna och vanliga utställningar. Vad ska man tänka/ göra för o... 2
Svar
22
· Visningar
2 161
Senast: Ewelina
·
Avel Hoppas detta passar in här, men jag vill gärna veta mer om mitt sto's inriktning, och vad man bör tänka på vid framtidig avel, eller vad...
Svar
5
· Visningar
1 095
Senast: Cat_and_rat
·
Avel Jag vill fråga alla er entusiaster vilka frågor ni tycker borde lyftas fram!? (inom avel då!) kanske utfodring? Hantering? Olika... 2
Svar
20
· Visningar
1 696
Senast: borsalino
·
K
Avel Jag är ev. intresserad av att köpa ett sto som blev tjuvbetäckt redan innan ettårsdagen. Fölningen gick enligt uppgift bra och hon har...
Svar
15
· Visningar
1 661
Senast: Bubbla
·
M
Avel jag tänkte vända på steken och inte fråga vilken hingst jag ska välja till mitt sto utan fråga om användningsråd för hingstarna som... 2
Svar
35
· Visningar
3 187
Senast: kicket
·
Avel :o Vad står KWPN för?? :o :angel: :o
Svar
5
· Visningar
716
Senast: Solosanta
·
T
Svar
13
· Visningar
1 880
Senast: Tilla
·
L
Avel är det någon som har en avkomma efter honom? hur stora är avkommorna ungefär? han är ju inte så stor själv.:bow:
Svar
19
· Visningar
1 844
Senast: md5krist
·
S
Avel Har en 4-åring e.Walt Disney 1 - Warsteiner och undrar om någon mer här har avkomma e Walt Disney 1? Har sökt info tidigare men försöker...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Solosanta
·
Avel Är det någon här som vet om det finns någon welsh sekt B som står på semin?? Har hört att Hellekis Timjan finns att tillgå men är inte...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Ladybird
·
C
Avel Han är ett år och har kommit på att han kan hoppa över boxen, när han blir ensam.Jag började träna honom korta stunder i taget och det...
Svar
3
· Visningar
792
Senast: CARTIER
·
Avel Nu har jag tänkt lite och har två hingstar som jag väljer emellan. Stokdals Livanos - Tyckte han var trevlig på bruksprovet, hoppade...
Svar
15
· Visningar
1 168
Senast: dobbis
·
T
Avel Sto linjeavlat på Almé och fader Corlensky G? Stoet är en lite typisk Almeto Z sto i typ, har inte sett henne me rän på bild, men sägs...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: Salonikel
·
B
Avel Hej! Det är så att jag har tänkt å betäcka mitt nya sto. jag e inte direkt så insatt i avel men antar att man ska kolla lite på blup...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Görel
·
Avel Står i valet och kvalet att betäcka mitt sto som bara får hovböld på hovböld och inte har varit helt igång på ett år snart. Eftersom...
Svar
8
· Visningar
955
Senast: ball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka