Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

T
Avel Hej, Kan någon hjälpa mig? Jag har hamnat i en lite knepis situation. Lånade ett sto förra året på foder för att få avla på henne...
Svar
6
· Visningar
1 210
Senast: Tindra111
·
L
Avel Jag vill gärna ha lite information och bilder på arabhingsten Espri. Hoppaas någon kan hjälpa mej med detta. Många tack på förhand...
Svar
9
· Visningar
1 642
Senast: Kia
·
G
Avel Finns det en ras som heter så? :crazy: 2
Svar
24
· Visningar
1 985
Senast: Onward
·
G
Avel Japp nu har vi varit och tittat och lyssnat på experterna inom branchen..Mina åsikter är delade tycker att det är dags att byta ut några... 2
Svar
24
· Visningar
2 336
Senast: elle12
·
Avel Är det någon som har nått tips om vad man kan göra åt svaga brunster. tacksam för tips
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Lady
·
Avel VDL Sheraton som finns på Gränsbo stuteri ? Gira :banana:
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Pooh
·
Avel Ger ni stona nåt extra inför seminering,tex extra vitaminer,extra foder.... vill försöka seminera så tidigt som möjligt i år för att få...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: Stall lilla heda
·
S
Avel Nu är jag ganska ny på det här med avel. Finns det någon bra sida man kan läsa på? Tycker det är himla intressant. Till min fråga... 2
Svar
27
· Visningar
1 923
Senast: sweet_extraa
·
B
Avel Har inatt fått en liten fölunge, men denna har drabbats av svaga böjsenor på bakbenen, den är född 19 dagar för tidigt...mycket pigg i...
Svar
16
· Visningar
1 864
Senast: cikoria
·
Avel Här kommer en nyfiken Islandshästryttare :-) Nu undrar jag *vad är en riktig prestationsstam för er? Jag har läst lite i... 2
Svar
34
· Visningar
3 467
Senast: Goldpilz
·
Avel Har en bekant som bor i Italien som vill importera semin från en svensk ponnyhingst. Hur gör hon?
Svar
3
· Visningar
956
M
Avel hingsten rosson of trancy någon som vet vilken ras han är och vart han finns (funnits)? färg? storlek? om ni vet något berätta ALLT.har...
Svar
4
· Visningar
943
Avel Har ett fbl sto e: Strong Statament - Riboboy hon är inte reggad i ASVH. Hon ska betäckas med godkänd hbl hingst. Måste man regga om... 2
Svar
32
· Visningar
2 219
Senast: KING88
·
Avel ....Stockholm och Gävele trakerna. Vill gärna ha möjlighet att åka å titta utan att behöva åka över halva landet!
Svar
3
· Visningar
1 010
Senast: FT_ryttare
·
D
Avel Jeg har diskutert norsk sportsponniavl og da kom det frem ulike meninger om akkurat dette. Jeg synes jeg har sett at...
Svar
11
· Visningar
1 546
Senast: peråke
·
L
Avel Hej! Jag har bestämt mig för att börja fölvaka med någon typ av kamera kopplat till lös skärm, datorn eller tv. Tänkte slippa störa...
Svar
4
· Visningar
1 616
Avel Hej! Jag letar efter bilder på förfädrar till mitt sto. Jag har letat på hur många sider som hälst. Hon är efter Patijan 97.04374...
Svar
19
· Visningar
2 585
Senast: malinsky
·
L
Avel Jag undrar hur ofta ni avmaskar erat dräktiga sto och med vilket preparat..
Svar
5
· Visningar
856
Senast: Skydark
·
Avel Ursäkta en konstig fråga, men frågar man inget får man ju inget veta! :idea: Ett sto med godkänd far, och med en mor som har...
Svar
12
· Visningar
1 158
Senast: Andrea1
·
S
Avel Jag har nu kollat runt hur mkt som helst utan att lyckas förstå eller hitta något om detta. Folk jag frågat vet inte heller riktigt...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka