Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

K
Avel Efter vad som verkar ha varit ett ganska dystert år för många uppfödare med svårigheter att få dräktigt och många förluster av både ston...
Svar
18
· Visningar
1 180
Senast: pricccen
·
Avel Hur funkar det? Har säkert varit uppe tidigare, men hittar inte när jag söker. Jag funderar då främst på halvblodsaveln. Om jag...
Svar
9
· Visningar
999
Senast: Cyllene
·
N
  • Låst
Avel Hade bestämt mig för Fetcher N i år, men såg i en tråd här att kvaliten var dålig. Några som seminerat med Fetcher, eller hört något om...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: ameo
·
S
Avel Mitt 3 veckor gamla arabföl blev hastigt sjuk i veckan med hög feber och jobbigt med andningen.:cry: Veterinären kom snabbt...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: Rodde
·
Avel Finns han tillgänglig i sverige ?? Hur mkt avkommor har han här i sverige? Har sett några stycken och alla har imponerat på mej ...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: FT_ryttare
·
Avel Har precis fått reda på vad min nya häst har för stam: han är efter holländska Jazz och sen Darwin, Någon som vet vad Darwin är för...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: KickiH
·
T
Avel Hej vet inte om jag skriver på rätt ställe om det är fel ber jag om ursäkt men snälla hjälp mig. Det är så att min 2års märr blev jätte...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: annalisa
·
P
Avel Hejsan. Jag undrar om det finns ngn här på buke som vet ngt om Eloge 738? Jag hittar verkligen inget om denne hingsten :cry: Allt utav...
Svar
2
· Visningar
1 759
Senast: elle12
·
Avel har ett fbl sto f-98, 156 mkh och väldigt kort i ryggen! Är det någon som har förslag på vad man kan ta för hingst på henne iår? vill ha... 2
Svar
20
· Visningar
1 872
Senast: dusty
·
Avel Jaghar allt för dålig koll på tyskarna och holländarna. Skulle blil så glad om någon skulle vilja hjälpa mig att klara upp lite linjer...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: wolken fee
·
Avel Min lill kille som är född i torsdags kväll har en svullnad på höger sida av förhuden. Idag tyckte jag att det var större så vi åkte...
Svar
9
· Visningar
3 060
Senast: Skydark
·
S
Avel I dag är det ingen rolig dag... Som en del säkert vet så fick ett av mina ston ett avslaget höftben i januari, hon hängde på repet... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 826
Senast: Lillemim
·
Avel Men om det blir sista tror jag inte. Vår ena fölunge blev lustigt halt i måndags. maken kom in på kvällen och sa att fölet är halt i... 2
Svar
38
· Visningar
2 948
Senast: QuickStar
·
G
Avel Hej, tänkte få lite fräscha synpunkter på vad mitt sto kan tänkas passa för hopphingst i era ögon! Nobel-Irco Mena- Mowgli är stammen... 2
Svar
20
· Visningar
1 854
Senast: FT_ryttare
·
B
Avel Jag har ett stoföl hemma som är född den 19 maj. Hon är otroligt social och nyfiken, ålskar att bli klappad/klid/borstad över hela...
Svar
10
· Visningar
1 692
Senast: BertaLotta
·
Avel Vilken hingst tycker du överlag ger bra hopphästar? Bra kapasitet och bra modell? Vilken är din favorit hingst som du gärna betäcker... 2
Svar
22
· Visningar
2 196
Senast: Ancor
·
Avel Någon som gjort det? Ev. nackdelar? Vi ska sätta in Promon på vår ena märr under denna dräktighet då hon kastade förra utan känd orsak...
Svar
13
· Visningar
2 480
Senast: Blondie
·
Avel Nu kommer alla tro att jag är dum i huvudet eller nått :angel: Men iaf; min kompis frågade mig (ej hästintresserad kompis kanske ska...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: BernT
·
J
Avel Jag undrar om det är någon här på buke som har någon koll på en halvblodshingst som heter/hette Robbin. (inte robin z jag har inte...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: elle12
·
F
Avel undrar om det är fler än jag som väntar på föl , på övertid. Mitt sto är nu 10 dar över, tycker att magen inte är sååå enormt stor som...
Svar
1
· Visningar
567
Senast: Jet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka