Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Någon som vet något om den hingsten? Jag är totalt nollad.
Svar
1
· Visningar
638
Senast: KickiH
·
A
Avel Satt o läste senaste numret av Horse & Rider och där fanns ett antal korsning arab-paint. Helt underbara hästar :love: . Är det någon...
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: tsarabians
·
Avel vad har han gett för avkommor??? temprament?? vad har han gjort tidigare ?? info mottages tacksamt
Svar
8
· Visningar
2 005
Senast: CillaW
·
Avel Mitt sto är nu konstaterat dräktigt på 17:e dygnet och jag ska hämta hem henne idag. :) Jag betalar en avgift nu + en vid födsel...
Svar
6
· Visningar
1 311
Senast: Lahtel
·
P
Avel Tänkte höra med er erfarna uppfödare om detta, har 2 st ettåriga ston som går på bete ihop varav den ena nu börjat dia den andra som...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: CK
·
B
Avel Finns det någon här som har avkomma efter honom. I så fall berätta allt om dom.
Svar
6
· Visningar
1 154
Senast: Nelle
·
Z
Avel Nu är det så att vi har blivit med flaskföl då hennes mamma blev akut sjuk & var tvungen att avlivas. Någon som har några bra...
Svar
18
· Visningar
2 319
Senast: Mia_R
·
Avel oki nu ringde de från station och sa att bak.provet var högt!!:eek: en bakterie som tydligen var känslig så den var lätt att få...
Svar
12
· Visningar
1 177
Senast: clubman
·
Avel Tittade just igenom lillans pass och upptäckte då att uppfödaradressen var inaktuell (sambon är uppfödare och vi har flyttat till annan...
Svar
7
· Visningar
822
Senast: Görel
·
Avel Alla ni som är duktiga på färger och härstamningar. Jag betäckte mitt väldigt bruna sto (svarta ben, samt svart man och svans, endast... 2
Svar
32
· Visningar
2 919
Senast: Cyllene
·
Avel Som några va er läst så dog mitt föl pga felläge igår.:cry: Jag har verkligen varit förkrossad över detta. Men jag fick ett samtal... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 287
Senast: Sazalamel
·
Avel Ska köpa en tre-åring som har ett namn som helt enkelt inte funkar för mig eller någon annan i familjen. Vi kommer defintivt att kalla...
Svar
10
· Visningar
1 372
Senast: tina_tiger
·
Avel Min gamla D-ponny har blivit halt (cysta uppe i bakknät) och vi vet inte om hon kommer att gå att änvända till promenadridning på ett...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: fiarosen
·
P
Avel hade tänkt betäcka mitt sto med camaro m, men hittar inte vad han kostar. Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
1 490
Senast: pennsy
·
Avel Okej. I det svenska ungponnychampionatet från inte utländskfödda ponnyer registrerade i Sverige starta? Finns det något...
Svar
5
· Visningar
1 187
Senast: LouiseN
·
K
Avel Hej! Nu borde det väl ha poppat ut några Highlander-föl. Hur blev dom? Funderar på att välja honom till vårt Martini-sto så jag...
Svar
6
· Visningar
1 082
Senast: Corax
·
Avel Jag vart tvungen att byta hinst såhär i sista minuten av olika anledningar, det står nu mellan Hertzendieb eller First Wish. Är det...
Svar
4
· Visningar
1 188
Senast: Cyllene
·
Avel Mitt föl är nu tre veckor gammalt och jag tycker att naveln de senaste dagarna-vecka börjat "hänga" lite mer än vad den gjort förut...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Masse
·
L
Avel När man ställer ut en connemara, en valack vad bedömer dem då? Det är väl gångarter och exteriör va? Ni får gärna berätta lite om hur...
Svar
16
· Visningar
2 453
M
  • Låst
Avel Vi fick ju en "överrasknings"fölis för ca 2 månader sen. När hon föddes var hon mycket dålig, hon kunde inte stå upp etc. Men med lite... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 583
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka