En fantastisk solskenshistoria!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare HannaPP
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 5 287
Sv: En fantastisk solskenshistoria!

Löshoppa gärna din lilla nordiskille under uppväxten, dom är mycket bra på att hoppa. Här i norrbotten har vi flera gånger haft bruksnordisar med på treårstesten, fast utom tävlan. Dom har samma hinderhöjder och i år var det Isman som var med och han fick 8 8 på hoppet.

gud va gulligt!!!!

ärligt, man tager vad man haver, å jag tror inte de är sämre upp till en viss höjd... kom 2:a i KM på en nordis, slog de snabba stor-hästarna :D

Hur som helst så ÄR han och (kommer att bli) något alldeles speciellt !

Vilken duktig mamma förresten - som tog honom direkt. Är det första fölet för henne ?

Och verkligen synd att CG bebisen dog, den var väldigt nära släkt med mitt stos CG föl (ue Corland)

*kl*

Gud vilken vacker historia!:') :love:
Önskar er all lycka med fölet, och hoppas att allting går bra i framtiden med dom!!!:love:

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne... 2
Svar
36
· Visningar
7 351
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 710
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder hur länge ska man vänta på att en ägare hör av sig innan hästarna ska räknas som dumpade? Verkar som om jag jämt... 2
Svar
23
· Visningar
7 110
Senast: Lobelia
·
Avel För några år sedan köpte jag ett föl tack vare hans härstamning. I somras "råkade" :angel: jag köpa fölets (enligt mig) ursnygga och...
Svar
17
· Visningar
2 604
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka