Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Min häst gick 3årstest 2002 men detta är inte inskrivet i hennes BLUP. Jag är mkt angelägen om att detta resultat kommer in då det... 2
Svar
23
· Visningar
2 033
Senast: maria_b
·
O
Avel Har kollat runt lite på forumet här och blir inte klok på det här alltså...när man betäcker ett sto av annan ras än welsh, med någon typ...
Svar
7
· Visningar
2 089
Senast: carinah
·
G
Avel Hejsan. I vintras skaffade jag mig ett 10 årigt diplomsto som tävlat både i dressyr och hoppning. På slutet ville ingen ha med...
Svar
13
· Visningar
2 015
Senast: gittan
·
Avel Hej! Betäcker mitt sto, men tyvärr blev hon inte dräktig på första försöket och sperman från den aktuella hingsten har nu försämrats... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 870
Senast: hejzan
·
C
Avel Jag tyckte att Sandells lilla instick och kloka ord bara måste uppmärksammas från alla er som drar en hingst över kanten direkt, så fort...
Svar
12
· Visningar
1 950
Senast: pastejja
·
Avel Troligtvis är mitt sto dräktigt (får jag reda på denna eller nästa vecka) och jag har extremet med mygg och knott hos mig - i perioder...
Svar
3
· Visningar
1 002
Senast: QuickStar
·
Avel Mit sto har ju inte tagit sig efter seminering på tre brunster. Hon hade ett negativt bakteieprov innan första semineringen. Men nu... 2
Svar
33
· Visningar
2 654
Senast: aenglah
·
J
Avel Hej, i maj fick vi då tre underbara quarterföl, nu är det så att ena av dom har då en mamma som är svart, och brun pappa ( Silver N'...
Svar
5
· Visningar
1 112
Senast: __Jeanette
·
Avel Kan man se på sitt sto om hon blivit dräcktig medans man väntar på ultraljud? Ja menar på beteende och så? På människor kan man ju de.
Svar
1
· Visningar
827
Senast: Nafayette
·
E
Avel Jag har två 1-åringar (ston) som går tillsammans. De trivs tillsammans, busar och har kul. Men.. det finns ett problem! Den ena hästen...
Svar
3
· Visningar
665
Senast: åke
·
N
Avel Jag har ett konstantskimmelsto för betäckning hos en konstantskimmelhingst. Hon är inte betäckt ännu, men borde nog börja brunsta...
Svar
10
· Visningar
2 267
Senast: lil-sis
·
C
Avel Hej! Jag undrar om ni vet något om Romeos avkommor?
Svar
6
· Visningar
1 240
Senast: Fairline
·
A
Avel Jag håller på att fundera på att skicka mitt hingstföl på lösdrift över vintern, perioden november tom maj. Men jag velar hit och dit... 2
Svar
38
· Visningar
3 558
Senast: Darbhanga
·
Avel Finns det någon som känner till Fullblodet Sherluck E: Correnspondent U: Sammintiato. All info om honom är intressant.
Svar
14
· Visningar
834
Senast: carinah
·
C
Avel Har ni bilder på dom? Bilder/Info på deras avkommor? Info vad dom har gjort mm. vore det SUPERKUL om ni svarade. Jag forskar lite kring...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: kickikompis
·
M
Avel Hej! Nu behöver vi lite hjälp av er duktiga welsh-kännare. Min medryttarhäst, ett welsh cob sto ska troligen betäckas i vår och...
Svar
12
· Visningar
1 620
Senast: Welsh
·
Avel Funderar på om det kan vara ok att ta föl på en häst som haft korsförlamning?! Hon är frisk nu men behandlas givetvis som kf-häst...
Svar
1
· Visningar
828
Senast: Baremeg
·
Avel Jag kan bara inte bestäma mig för vilken hingst som jag ska använda till mitt arabsto :confused: Hon är svart, ca. 150 cm hög, lite... 2
Svar
28
· Visningar
5 701
Senast: åke
·
Avel Hej mitt hingst föl vill hällre vara med det andra stoet de går med än sin mamma när man ska ta in dem går han med mamma en bit sedan...
Svar
13
· Visningar
1 584
Senast: cirkus
·
Avel Finns det någon hemsida eller liknande där man kan söka på arabstam? Min arabvalack f-02 är efter: Om El tanam, u: Esthers Pride-Glaz...
Svar
9
· Visningar
3 034
Senast: Amentis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka