Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min dam är 14 år och nu dräktig på första försöket med Hip Hop. Han har ju förvisso hoppstam, men han har väldigt bra fertilitet.. även feliciano sägs ju ha det. Där betalar man bara 18 dygn, sen levande föl. Lycka till
Har inte din tjej tagit sig med Hip hop? Jag seminerade med honom på 2:a brunsten, första med Fetcher men det gick ju inget vidare... vet. sa att Hip Hop hade mkt bra kvalité så därför rekommenderade han honom Även hingstägaren tyckte att jag skulle seminera med honom, att han var ett säkrare val för att få dräktigt på så få försök som möjligtJag har också seminerat med Hip Hop, och fått rådet att om hon inte tar sig på denna brunsten (2:a) att byta till en annan hingst Nu håller jag tummarna att det har tagit sig, men måste ha en reserv. Lutar åt Tornesch, men vill gärna ha tips på annan lämplig hopphingst med mkt bra sperma/fertilitet på TAI ( som fungerar bra i år...) och som har avg. vid dräktighet, och inte har nimmerdor blod.
Sandakan? Hyffsade poäng på hoppningen och ska enligt Susanne Gielen vara vädligt trevlig att göra med. Oerhört attraktivt blod i honom!
Hellre Sandakan än Qalle modellmässigt. Mycket bättre typ!
En kompis betäckte med honom förra året, ett struligt sto, men det tog sig direkt!