Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är mycket som spelar in. Det är i slutänden naturen som bestämmer hur mycket vi än klurar!
(Stor skillnad på Qalle, Akribori och Sandakan som hingstar!)
Hur i hela friden kan de veta det?Kul - jag ringde just Flyinghes avelsrådgivning och de tyckte Sandakan eller Akribori med mitt sto. Båda ska ha bra fertilitet, Akribori lämnar mindre avkommor (lägre) än Sandakan.
Sandakan? Hyffsade poäng på hoppningen och ska enligt Susanne Gielen vara vädligt trevlig att göra med. QUOTE]
Hehe, var det därför Helena Torstensson red honom på första provet? I hoppsadel?
Visst är stammen kanon, men för min del får han nog vänta och visa vad han ger.
Akribori känns som han är en slutprodukt. Men visst bättrar han typen.
Hade jag valt en Flyingestationerad dressyrhingst i år för dressyr, hade jag tagit Danzas. Såg honom som 3åring och wow, den gången.
Annars tycker jag at andra stationer har överlag bättre hingstar.
mvh
Har inte din tjej tagit sig med Hip hop? Jag seminerade med honom på 2:a brunsten, första med Fetcher men det gick ju inget vidare... vet. sa att Hip Hop hade mkt bra kvalité så därför rekommenderade han honom Även hingstägaren tyckte att jag skulle seminera med honom, att han var ett säkrare val för att få dräktigt på så få försök som möjligt