Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är Sir Donnerhall så dyr i Tyskland. Förra året kunde man få honom på fryst hos Nystöm i Genarp. Inga fantasisummor.
Har inte sett några San Remoföl live ännu, men uppfödaren har minst en liten helbrorsa.
I Danmark kostar Sir Donnerhall 13500 DKK http://www.euro-hingste-saed.dk/Prisliste.htm Vi har ett sto från stallet på betäckning där med en annan hingst, och då diskuterades Sir Donnerhall, därför vet jag att de har tillgång till hans sperma där
Någon som har erfarenhet av Sir Donnerhalls avkommor temperamentsmässigt? Vi har en ettåring efter honom i stallet jag står i, super exteriört + gångartsmässigt, men väldigt tuff i temperamentet. Ja, hon har ju en mor också, men hon importerades i höstas som avvant föl så jag känner inte till henne.
Känner en två-årig dotter till Sir Donnerhall. Hon var skitskarp som föl men har lugnat ner sig nu och är snäll. Hon är även väldigt känslig, snygg, ädel och rör sig. Har en väldigt bra galopp. Mödernet är Master-Maraton. De som jag vet har träffat SD säger att han är en riktigt kelgris.
Kollade valutan på forex, det skiljde 8 kr på 13500DKK och 1800€...