Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

C
Avel Heejsan! Bara undrar om ngn vet ngt om Amarillo 348 eller Cosia (några nummer kmr ej ihåg:P) eller Abbot (oxå några nummer)? Skulle vara...
Svar
11
· Visningar
1 565
Senast: sialina
·
Avel Cero, Fetcher N, Jaguar Mail, Camargue..... vad ska man välja? Söker en hingst med BRA stam,minst 166 hög,gärna spänstig,och som fått...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: kamelen
·
Avel Idag tog jag testet efter alla konstens regler på min lilla häst(mini). Testet visade först ett väldigt svaaagt streck som blev...
Svar
17
· Visningar
1 997
Senast: arnlic
·
K
Avel kan man på något sätt kolla om en häst haft föl tidigare? har ett sto som vi gärna hade velat ta ett föl på, men är inte helt säkra på...
Svar
8
· Visningar
1 055
Senast: Comfort
·
F
Avel Hej! Tänkte att ni kanskekan hjälpa mig. Jag och en vän satt och funderade på hur det är med Tinker/IC och Friserhästar på semin...
Svar
3
· Visningar
1 002
Senast: ForinVira
·
S
Avel Vad tror ni om honom?? Har ni träffat honom, sett avkommor efter han?
2
Svar
20
· Visningar
2 458
Avel Var hamnar mitt föl nudå?? Jag skall vara ärlig så fattar jag inte riktigt var hon komer att hamna?? Hon är e. Godkänd hingst...
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: rubytoo
·
Avel Är det någon som har något att säga om den hingsten?? Tycker själv den ser superfin ut :d
Svar
10
· Visningar
2 721
Senast: KickiH
·
M
Avel Det är ju så intressant att jämföra! Hur stora är era två-åringar där ute? Jag har en e Saigon som mäter 162.
Svar
1
· Visningar
721
Senast: mahlmt
·
C
Avel Försöker leta hingst till mitt sto, det är svårt det! Finns så många! Men nu har jag en el. två hingstar som kanske passar. Så nu...
2
Svar
26
· Visningar
3 823
Senast: swe
·
A
Avel Hej! Jag undrar om det är någon som har koll på vilket år Irco Marco dog? Har bara hittat att han togs ur avel-01.. Skulle vara bra om...
Svar
8
· Visningar
929
Senast: Görel
·
L
Avel Gamla och unga hingstar? Kunde vara intressant att höra vad ni tycker och varför?:bow:
2 3
Svar
45
· Visningar
3 794
Senast: ameo
·
S
Avel Hej! Jag skulle vilja veta om ni har några åsikter om treårshingsten Fantast e. Clinton - Quat Sous. Tycker att han ser väldigt trevlig...
Svar
9
· Visningar
1 099
Senast: Bellini
·
L
Avel Då det blev fel namn i den andra tråden provar jag med en ny... :D **Den förra får gärna raderas** Så, någon som känner till Raams...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: sheerona
·
D
Avel jag undrar är det någon som vet stammen på Nicolas G 423 och lite mer om honom bilder och poäng och avkommor osv hittar inte den hingsten
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Liselotte X
·
Avel Är lite virrig runt hingstval till mitt sto då mitt förstaval inte känns lika självklart längre. Därför jag nu börjat fundera på Orlando...
2
Svar
20
· Visningar
2 451
Senast: maria_b
·
Avel Mitt sto är e: Beach Boy ue: Colombo, Nu är tanken att hon ska betäckas och jag kan verkligen inte bestämma mig fär med vem. Hon är...
Svar
10
· Visningar
1 410
Senast: Freja_
·
Avel Jag är lite konfunderad. Vad jag vet, så finns det omnämnt någonstans i djurskyddslagstiftningen att man måste övervaka fölning, och...
Svar
2
· Visningar
989
Senast: Roheryn
·
Avel Vet någon någonting om: Samurai ox Long john xx
Svar
14
· Visningar
2 366
Senast: aldente
·
H
Avel Om man ska sälja ett föl vid 1 månads ålder hur går det till? Lägger köparen handpenning och resten vid hämtning eller gör man klart...
2
Svar
21
· Visningar
2 438
Senast: Pooh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka