Camaro M 979 & Looping 876

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare chilipop
  • Startdatum Startdatum
Sv: Camaro M 979 & Looping 876

Min 4-åring är e. Camaro, och Camaro himself står bara nån km från mitt stall.
Min häst är en liten känslig tjej, har aldrig varit nåt problem med nånting. Går med på det mesta, både vad det gäller lastning, sadel, inridningen osv. Dock är hon mycket vaken och har stenkoll på det mesta. Men absolut inte skarp. Snällare häst finns inte.
Exteriöst korrekt, kanonfin benställning, hade önskat lite mer högrest bara, men det är ju inget typiskt Camaro-avkommor i övrigt.
På mödernet finns Electro - Utrillo - Hartung.
Övriga Camarohästar upplever jag som lätta, ridbara och känsliga som kräver sin ryttare.
Lycka till!

Det är säkert Electro som slår igenom:rofl: vår Camaro med Electromöderne är nämligen inte heller lika högrest som övriga "Camarosar" ...:D

Tack :D

I helgen ska hon göra årsdebut på hoppbanan!

ancan:
Mmm..litegrann då ;)
Och hon har världens hjortögon så hon ser alltid super oskyldig ut...

Jag är "fodervärd" åt ett Looping sto f -03
Rör sig trevligt, hoppar trevligt och har en flott sida. Jättetrevlig, vill göra rätt när man rider henne samtidigt som hon inte är som en "död kossa". Ägaren föll för henne just för hennes temperament.

Verkligen dundersöt...ett sånt vackert huvud vill jag ha på "min" avkomma!!:love:

Då kan det nog skilja i olika delar av landet, där jag bor är han varken särskilt populär att betäcka med eller att köpa unghästar efter ( Därmed inte ett likhetstecken mellan populär och bra).

Liknande trådar

Avel Hejhej! I veckan nu får jag hem ett jättefint litet sto för hantering och inridning efter Camaro M UE: Pik Trumpf Det vore...
2
Svar
24
· Visningar
5 487
Senast: Görel
·
Avel Jag går i hingstfunderingar till mitt sto som skall betäckas nu under våren. F. 2003 170cm hög e. Rubiquil (Rubinstein I) u. Inette ue...
Svar
0
· Visningar
1 588
Avel Hej hej! Jag ska snart bli en stolt ägare till ett stoföl e: Camaro M 979. Men jag har inte sett så många avkommor efter honom och...
Svar
7
· Visningar
4 879
Senast: Mazarinen
·
T
Avel Ja, som rubriken lyder så funderar jag på att lägga ridningen på hyllan och skaffa mig ett avelssto och börja "avla". Jag har alltid...
Svar
7
· Visningar
1 202
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna