Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

K
Avel Är det någon som vet Alcatraz blup-index? De finns inte på blup.se:confused::confused: skulle väldigt gärna vilja veta dem! tacksam för...
Svar
7
· Visningar
1 020
Senast: KallaMigBecca
·
Avel Sitter och klurar på hingst till mitt sto e. Flemmingh-Shogun**-Aderlass. Stina behöver en hingst med en bra överlinje och stark, inte...
Svar
10
· Visningar
1 518
Senast: Retzina
·
C
Avel LC nämndes ju i en tråd som jag startade för tips om lämplig kandidat till fullblod. Hamnade först ganska långt ner i min "önskelista"...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Petronellla
·
T
Avel Såg på Millegarnes sida att de fått en ny hingst vid namn Broere Obelisk. Vad vet man om honom? Är han möjlig att betäcka med i år...
Svar
11
· Visningar
2 759
Senast: Joura
·
S
Avel Jag menar ett sto som betäcks för första gången och med semin. Är det någon som har varit med om att stoet blivit chockad och "undrar"...
Svar
16
· Visningar
1 439
Senast: mik
·
L
  • Låst
Avel Jag har en skoluppgift som går ut på att vi ska välja en hingst som vi vill betäcka med, motivera varför och sedan göra ett överslag på...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: ameo
·
Avel Finns det någon nedre gräns för att få avkomman registrerad???
Svar
1
· Visningar
834
Senast: ameo
·
A
Avel Hej! Äger en 5-årig valack född i Tyskland e.Wolkentanz I. Någon som känner till tempramentet hos hans avkommor? Någon som äger någon...
Svar
1
· Visningar
884
Avel Ser att folk undrar över olika stofamiljer och undrar därför över mitt sto som tillhör Stofamilj 8 . Finns det någon som vet något...
Svar
11
· Visningar
1 670
Senast: Curtis
·
B
Avel eller veta hut som en gammal KU-ledarmot så klokt uttryckte det! Till er det berör; Att registrera er med en anonym nick utan info i...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
13 964
Senast: ancan
·
Avel Tjo! Jag ska nu betäcka mitt sto, men jag har lite funderingar kring hennes brunst. Det är första gången "jag" ska betäcka ett sto. Men...
Svar
8
· Visningar
1 363
Senast: Sunflower2B
·
N
Avel Hejsan. Är det någon som har nån erfarenhet av ljuslila slem hos dräktigt sto. Mitt sto är beräknad till 7 juni. Ca 7 veckor kvar...
Svar
5
· Visningar
1 197
Senast: Ninono
·
Avel Hej! Är det någon som har en bit till stallet och löst detta genom att sända kamerabilder över webben? Har själv ställt upp en kamera...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Lewina
·
L
Avel Hejsan är ny här på forumet men tänkte se om det finns nån som hade lite tips om hingstval till mitt stora halvblodssto e...
Svar
8
· Visningar
785
Senast: Lusse
·
S
Avel Någon som vet ngt om denna fullblodshingst?
Svar
3
· Visningar
786
Senast: asan
·
L
Avel Hej alla Vi har ett sto som betäcktes förra sommaren i juli men som nu i blodprov visar sig vara ej dräktig. Hon har under hela den här...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: CK
·
M
Avel Sitter och fönstershoppar hästar och ser en häst som är efter Balouco e: Baloubet du Rouet. Vem är denna hingst? Ålder? Det enda jag...
Svar
3
· Visningar
933
Senast: Midi
·
S
Avel Betäckte lillan förra året men det tog sig tyvärr inte. Ska försöka detta året igen men uppfödaren ska ha fölisen, Nu undrar jag om ni...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: snusisgirl
·
Avel Ja ,vad tror ni om detta? Har varit så gott som klar med mitt hingstval tills jag satte mig med hingstkatalogen:D Då det är stoets 1:a...
Svar
18
· Visningar
1 610
J
Avel Jag undrar hur ni har gjort vid gynundersökning av era ston, ultraljudsundersökning m m. Jag vill få henne undersökt men vill helst inte...
Svar
15
· Visningar
1 141
Senast: flickancarra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hundrelation
  • Oseriös avel 2023