Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det görs ju HELA TIDEN på gnägg. Iallafall inom min ras. PRE. Halva hingstkatalogen finns ju där...
Några exempel:
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=870596&highlight=bonic
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=875358
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=855938&highlight=Indiano
Vad tycker ni andra om sådana här trådar? Är det inte reklam?
Jag kan uppfatta sånt där larv som motsatt reklam.
Jag vill skicka mina ston till folk som har fötterna på jorden, och inte går ut på internetforum och påstår att de har världens vackraste häst.
Jag fick en varning för ett tag sen när jag länkade till ett inackorderingsstall. (som jag inte vet nåt om, mer än att hemsidan är trevlig).
De som startar såna här trådar borde ju bli avstängda.
Om du har något problem för att jag är sk fjortisglad med min nya hingst som för det första inte äns är i avel tycker jag är lite lågt. Vad har jag gjort dig?![]()
Jag håller med! Men det måste vara lika för alla...Search har skrivit i flera trådar att han ev. ska vara i avel, at han skulle kanske visas på Grevagården (SH avelsvärdering) mm.
Visad el ej...räcker att du tar upp att han kanske ska visas.Då anses det som PR direkt...för något som kan komma att bli en avelsprodukt för allmänheten framöver.
Hade du inte nämnt det...så kanske det inte spelat nån roll...(?)
*kl*
Oj vilken lång tråd jag missat. Har varit utomands några dar- därav min tystnad. (bilder på hästar från resan kommer så oroa er inte)
Nu har jag varken anonymt nick (vem jag är finns att beskåda på min pres.) , jag har heller aldrig svartmålat någons hingst...MEN jag är fotograf och fotar i första hand min hingst. Känner mig manad att svara då många tydligen stör sig mer Eller mindre på det.
Jag ber ärligt om ursäkt ifall några tar illa upp av mina bilder det är absolut inte meningen!
Anledningen till mina många bildtrådar är att foto är ett av mina största intressen, jag har bra utrustning, fotar ofta och blir ofta rätt nöjd med det jag åstadkommit. Visst fotar jag alla mina hästar och även annat icke - hästrelaterat. MEN hingsten är alltid välborstad och rids medan mina vackra damer mest går och är tjocka och mumsar hö... (inte riktigt lika skoj att fota).
Personligen vill jag se fler bilder av både PRE hingstar och andra hästar. Jag går alltid in och kikar (och skriver kommentar) i trådar från andra PRE människor.
Svartmålandet av andras hingstar har jag stött på och tror jag handlar om ren och skär avundsjuka. Själv struntar jag fullständigt i elaka rykten när jag väljer hingst till mina ston och går på det jag själv ser: resultat från tävlingar, träffar hingsten live, ser avkommor m.m. Jag hoppas de flesta andra gör detsamma.
Tycker det är jättetrist at trådar tas bort och förstår att man blir irriterad om det känns orättvist. Jag har aldrig menat att göra rekam men skall låta bli att göra egna fototrådar med grabben som motiv eftersom en del tagit illa upp.
Ridbilder får ni dock dras med för ryttaren förtjänar allt att få visa upp framstegen hon gör varesig hästen hon sitter på har kulor eller ej!![]()