Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

C
Avel Denna vän vet vi att hon inte alls har så bra med pengar. haft det svårt sista året med pengar och att ha 3 hästar som hon inte har råd...
Svar
6
· Visningar
1 371
Senast: Trilla
·
Avel Min bekant har haft sitt sto på station för betäckning. Hon hade väldigt svårt att komma loss och åka och hämta stoet då dom höll på med...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 815
Senast: belsebub3
·
J
Avel hej jag undrar vad ett ponnyföls normala mkh är om mamman är maxad c på 139,9 cm och pappan d-ponny på 147,6 cm. bara undrar för mitt...
2
Svar
26
· Visningar
2 074
Senast: juni_cool
·
Avel http://www.youtube.com/watch?v=uwOnFrfPRdE Kolla ganska sent i filmen typ vid 1.20 Gud va hemsk, varför detta beteende? :confused: :cry:
2
Svar
23
· Visningar
2 041
Senast: SiZo
·
K
Avel Ja, vad är önskat att ha i stammen på en connemara som avalas för Dressyr Hopp Fälttävlan samma fråga gäller welsh (cobben...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: Krulidut
·
Avel Nu har det blivit klart att jag skall köpe ett fullblodssto e Miami Spring ee Gay Fadango, och tanken är att jag skall betäcka henne...
Svar
14
· Visningar
2 208
Senast: neve
·
H
Avel Är det någon här som vet något om detta? När i dräktigheten brukar fostret ha dött? Vad gör man med stoet om hon har ett stenfoster...
Svar
13
· Visningar
7 441
Senast: sheerona
·
Avel Jag har drabbats av ett stort problem med mina hästar. Mitt sto - med föl vid sidan och ombestäckt - står inackorderade på en gård ca...
Svar
10
· Visningar
1 154
Senast: Ramona
·
L
Avel Hej, jag har ett jättefint shettissto som min dotter tävlar LB dressyr och LA hopp med. Hon har även bra stam och vi vill gärna ha...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: arabia
·
Avel Hur tidigt och hur mkt hanterar ni era föl? Vad gör ni om ni hanterar? Jag har en två veckors Islandskille som vi tog på grimma...
Svar
7
· Visningar
1 012
Senast: Ramona
·
Avel Häromdagen var jag på nån sajt med nya tyska avelsindex (2005). Nu hittar jag inte tillbaks :mad: . Kan nån hjälpa mig...?
Svar
11
· Visningar
1 441
Senast: neve
·
B
Avel när kan man släppa dem ute dygnet runt? Alltså hur gammalt bör det vara? Rasen är sv halvblod. Hälsningar Elizabet
2
Svar
23
· Visningar
2 480
Senast: LitenC
·
Avel För en hingst som inte fungerat bra på skick, kan han ändå fungera bra på direktinseminering på station eller är fertiliteten bättre på...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Lintrollet
·
Avel Hej ! Idag var jag på seminstationen för att hälsa på mitt sto med föl. Kommer dit och de går i hagen, ser dom från lite håll och ser...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 982
Senast: Sonic76
·
Avel Vi kanske kanske kanske betäcker syrrans häst nästa år. Så vi har börjat tänka lite på hingstval, inte så jätteseriöst eftersom vi bara...
Svar
9
· Visningar
1 158
Senast: Mabuse
·
Avel Är det någon som känner till hingsten Jack of Diamonds e: Irco Mena-Imperius-King of Diamond? Mitt lånesto ska betäckas med honom av...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: gylle
·
Avel Mina ston hånar mig och min planering och skrattar bakom ryggen på mig. Sprutade igång ett sto i går kväll av de två som inte kommit...
Svar
13
· Visningar
3 231
Senast: gylle
·
C
Avel Alla ni som driver stuterier/seminstationer och eller är hingstägare! Nu får ni hjälpa mig att reda ut lite nyfikna frågor!! Har...
2
Svar
28
· Visningar
2 392
Senast: Eldfuxen
·
Avel Jag är intresserad av att betäcka min 07:a när det är dags med Baloubet du Rouet! :love::love::love: Nu vet jag att många kommer att...
2
Svar
34
· Visningar
5 079
L
Avel Hur många är det som fick en avkomma i år av Akribori eller har betäckt med Akribori i år : ) Har själv en Akribori avkomma : )
Svar
13
· Visningar
1 836
Senast: Kerozin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka