Normalstort ponnyföl?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare juni_cool
  • Startdatum Startdatum
Sv: Normalstort ponnyföl?

Hehe du är nog den första jag träffat som är glad om den växer över ponnymåttet :P

kanske för att jag är så liten att jag vill ha en större:) tkr om att rida högre hästar och så ;)

dessutom så blir jag 18 innan jag kan tävla henne så isåfall om man kan tävla i stor häst klasser blir jag överlycklig :)

Okejokej.... fattade inte riktigt det med liten och vill rida större hästar men..

Sen kan du tävla ponny i storhästklasser oxå, eller ponny i unghästklasser trots du är över 18. En övervuxen ponny har väl tyvärr inte så mkt att sätta emot mot de "riktiga" stora hästarna.

Okejokej.... fattade inte riktigt det med liten och vill rida större hästar men..

Sen kan du tävla ponny i storhästklasser oxå, eller ponny i unghästklasser trots du är över 18. En övervuxen ponny har väl tyvärr inte så mkt att sätta emot mot de "riktiga" stora hästarna.

nej men liksom tänkte låga lokala små klasser:)

ingen tävlingsmänniska riktigt:) tänkte lite små roliga tävlingar ;)

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 232
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 596
Senast: Freazer
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
5 040
Senast: Mia_R
·
L
Gnägg Hej! Jag vill bara fråga vad andra skulle tipsa om men säger INTE att vi ska köpa nån häst eller ponny NU så ingen miss förstår. Utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 645
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka