Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sånt som händer?! Herrejisses... När jag hämtade mitt sto på betäckningsstationen nyligen så hade de satt en liten lapp med hennes namn på i grimman. Det tyckte jag var skitbra, rent ut sagt!Jag blev ärligt glad i hjärtat för att de hade tagit sig tid att göra det så att de kunde hålla ordentlig koll på min häst under hennes vistelse där.
Ja, men stationen kanske trodde att Brunta skulle åka med Gunnar Olssos transport, medan Blenda skulle åka med Persens?
*kl*
En intressant vändning, eftersom vi inte hört förklaringen så vi vet vad som hänt, är ju om transportören har lastat av fel häst på fel ställe. Hände ju en fin avelshingst för några år sedan.
Men då märkte de ju inte ens på stuteriet att de hade fel häst. De var mest imponerade av hur mycket bättre han rörde sig än vad de kom ihåg.
Det var pappan till ägaren av den andra hästen som upptäckte misstaget (och han hade aldrig sett hästen i verkligheten).
KL
Det vore intressant att höra kommentarer om detta från Nafayette, ancan m fl.![]()
Varför då?![]()
Eftersom de brukar ha intressanta åsikter om hur det går till/ ska gå till på en seminstation.
Det var Lottas pappa som upptäckte att det var fel häst. Han visade Micke bild från nätet på San Brasil och då såg de att det var fel häst.
De hade ju lite annat att tänka på just då.
Micke visste inte om han skulle skratta eller gråta när de upptäckte det. Han såg framför sig att deras hingst hade hamnat hos någon hästhandlare på vägen.
däremot mycket tråkigt för fina Laptop
Hur menar du då?
Laptop var ju buköppnad redan i Tyskland. Sen, jag misstänker han fått stå ganska lika mkt utan branden, det är inte direkt mkt utevistelse för Flyinges hingstar. Dock så hann han ju inte hämta sig riktigte fter branden, och kanske hade klarat sig bättre om han hade det, men jag är tveksam, de valde ju att avstå buköppning, och jag tror inte det om branden inte varit hade varit mindre risk för buköppning i läget som var. Faktiskt.
Men OTROLIGT synd på en så fin hingst!
Eftersom de brukar ha intressanta åsikter om hur det går till/ ska gå till på en seminstation.