Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel En kompis till mig har köpt en häst efter denna icke godkända hingst (iaf inte i asvh då hästen har gråa papper). hon skulle...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: asan
·
Avel Precis nyss ramlade jag över en ny skum färg. Hästarna ifråga är DNA-testade som svart (E_ aa utan några andra anlag som creme, silver...
Svar
9
· Visningar
1 374
Senast: Madick
·
Avel precis vad rubriken lyder så undra jag vad som menas med stofamilj ..??? satt och kollade lite på annonser och hittade ett sto som kom...
Svar
10
· Visningar
2 980
Senast: Görel
·
Avel Nån som vet något om tyska skimmel hingsten Kojander? Är morfar till min 6-åring efter Methusalem. Nån annan som har honom i stammen på...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: pomelo
·
Avel Ska kolla mitt sto e Landfrise - fullblod i morgon, har resorberat en gång och nu koll på 16dagar. Fick sköljas på förra brunsten pga...
2
Svar
30
· Visningar
2 215
Senast: winnie the pooh
·
W
Avel Om du som uppfödare, fick lov att ändra vårt bruksprov för blivande avelshingstar. Vad hade du velat se mer av? Eller utökat svårighets-...
2
Svar
34
· Visningar
2 366
Senast: ranunkel
·
M
  • Låst
Avel Hej ! Förmodligen är det inte möjigt att få reda på uppgifter om gamla ponnier födda på 40- 50 talet men gör ett försök iaf. Har...
Svar
5
· Visningar
1 431
Senast: ameo
·
N
Avel Någon som vet om ryttaren behöver ha nåt lokal eller regional licens vid visning på championaten o kvaliten?Lusläst på ASVH utan framgång...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: niderf
·
B
Avel Någon som har bra bilder, avgifter, samt vet om han är tillgänglig och lite om bra typer av ston till honom? Har letat som den efter...
Svar
14
· Visningar
1 422
Senast: FT_ryttare
·
Avel Någon som kan ge mig förslag på en ridponny hingst som skulle kunna passa mitt lilla Dartmoor sto :) Lilla Cola är 120 cm hög, har fått...
2
Svar
25
· Visningar
3 179
Senast: poloplayer
·
Avel Vad har ni att säga om dessa hingstar? Avkommor, ridbarhet, vad är det för typ av hingst?? Allt av intresse:)
2
Svar
22
· Visningar
5 594
Senast: APOLONIA
·
B
Avel Min kompis har ett ponnysto. Ägaren till stallet vill ta föl på min kompis sto med sin egen hingst och själv ha fölet (kompisen med...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Sar
·
J
Avel Stammen: e: Eighty eight keys xx ue: Hubertus uue: Cosmos xx Hämtar hem damen snart och funderar på en man åt henne ;) Hon är...
Svar
12
· Visningar
953
Senast: QuickStar
·
B
Avel Funderar på att betäcka ett fullblodssto med Radiator... Undrar om det finns någon som har en avkomma eller har haft och vet lite mer om...
Svar
17
· Visningar
2 431
Senast: slira
·
Avel Hmm under 20 år som egen uppfödare och jobbat på ett antal stuterier så har jag nu upplevt ett par händelser som gjort att jag funderar...
Svar
15
· Visningar
1 601
Senast: lundsbo
·
Avel Vilken connemara hingst är den snyggaste/finaste/bäst meriterade/finaste avkommor/annat som lockar er mest?
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 465
Senast: pidan89
·
Avel Embassy I (Escudo - Silvio) Scarlatti (Silvano - Cardinal xx) Ramiros Boy (Ramiro Z - Pik Bube) Decano (Derwisch - Cardinal xx) For...
Svar
16
· Visningar
1 656
Senast: Pam
·
Avel jag undra vad man kan få tag i selen som man ha på stoet när man gör en naturlig betäckning..??? så hon inte kan sparka hingsten ...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
15 054
Senast: pemi
·
Avel i morgon är det dags att kolla Karthago igen, har inga förhoppningar alls att hon ska vara dräktig :crazy: hon uppför sig inte alls som...
2
Svar
25
· Visningar
2 942
Senast: Görel
·
C
Avel Finns det nån som kan hjälpa mig...:confused: Mitt sto har en avkomma som är exporterad till finland och jag skulle gärna vilja få...
Svar
1
· Visningar
1 670
Senast: Faisy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka