Sv: Hingsthjälp!!!!!!
Jag tror ju knappast de låter bli att skicka sperma för att vara elaka.
Antagligen var det många beställningar, och hingsten lämnat för lite sperma. (Ibland kan det toka sig, och bara bli en dos, eller att híngsten är på dåligt humör, och vägrar släppa sperman alls.
Flyinge är väl ändå ett av de ställen som har kunskap och kapacitet att göra vad de kan.
Ja det kan mycket väl vara så om man väljer någon av flyinges hingstar, har själv blivit utsatt för det 2 år i rad. Hade valt niveau till mitt sto i år ochjag ringde till dem och frågade om jag kunde vara garanterad semin från honom och o ja det skulle inte vara några problem! Inseminerade en brunst och när jag kom till nästa brunst så ringde dem mig kl 4 samma dag som jag hade beställt och sa att jag fick ingen semin!!! Jag kunde få välja fritt vilken annan hingst jag ville ur deras "sortiment" men de andra 2 valen jag hade var det likadant med!! Så aldrig mer flyinge!!!!!![]()
Jag tror ju knappast de låter bli att skicka sperma för att vara elaka.
Antagligen var det många beställningar, och hingsten lämnat för lite sperma. (Ibland kan det toka sig, och bara bli en dos, eller att híngsten är på dåligt humör, och vägrar släppa sperman alls.
Flyinge är väl ändå ett av de ställen som har kunskap och kapacitet att göra vad de kan.