Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

S
  • Låst
Avel Nu kommer jag med ännu ett inlägg, tänkte fråga helt enkelt vad ni skulle kunna rekomendera för hingst till mitt sto, behöver tips och...
Svar
4
· Visningar
1 335
Senast: ameo
·
R
Avel Hur hade ni gjort? Mitt sto ska föla i slutet av Juni.Vi har sommarbete i anslutning till betet, hade tänkt låta henne gå där dygnet...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: rosita
·
Avel Det börjar dra ihop sig för mina två dräktiga ston, som är beräknade att föla med tre veckors mellanrum; i slutet av denna månad och i...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Tabitha
·
U
Avel Transport sperma, vad är det egentligen? Är den fryst eller färsk?:confused:
Svar
2
· Visningar
700
Senast: QuickStar
·
Avel Sitter och pillrar med lite halvblod... är just nu och kollar in några gamla hingstar och hamnar på Jordan 368, en hingst född 1952 vars...
Svar
12
· Visningar
1 443
Senast: Zuzzi
·
Avel Hej Har just kommit hem från hingstvisningen i Kungsbacka. Är helt tagen av hingsten LINGH. Någon som vet ifall det finns avkommor i...
Svar
4
· Visningar
1 495
Senast: SWB
·
M
Avel Har vi någon Sandro Hit- hingst i sverige? Nån som vet nåt om Sandreos dräktighetsprocent? Och hans skritt? Hittar inte video på den...
Svar
6
· Visningar
2 032
Senast: rabbe123
·
J
Avel Borde jag vara orolig ? Hon har fyllt mer eller mindre nu i en vecka. Inte jättemycket men ändå en ganska tydlig ökning. Ingen mjölk går...
Svar
2
· Visningar
1 007
T
Avel Cicero Z är e Carthago Z-Randel Z-Graphit. Råkade trilla på denne belgiske hingst på internet och blev helt såld! Är det någon som...
2
Svar
22
· Visningar
3 057
Senast: Zlatan
·
J
Avel Ska betäcka mitt sto via semin i maj, I det stall vi stod i förra året kastade ett sto sitt föl i 10månaden, vetrinären sa att det ev...
Svar
8
· Visningar
1 238
Senast: Molin
·
A
Avel Vad säger ni rent spontant om detta sto: Tvååring e Richfield ue Master Vad bör hennes styrkor och svagheter vara enligt era...
Svar
9
· Visningar
1 107
Senast: anni0001
·
T
Avel Grubblar lite över en del hingstar som har varit bruksprovsvinnare eller "gångartstalanger" "special begåvning gångarter" va de gör idag...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 861
Senast: sIovenka
·
S
Avel Jag har köpt ett halvblodssto som är dräktigt. Hon gick med en lippizzanerunghingst förra året som betäckte henne. Hon är renrasig men...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: Masse
·
Avel Satt just och tittade på en häst på blup, tittade då på hennes avkommor. Jag hoppas det står fel för enligt blup har stoet fått en...
Svar
9
· Visningar
1 378
Senast: BornAgain
·
Avel Hej jag beställde Time to foal som är ett test som man kan avläsa halten på stoets mjölk ungefär när det är dags att föla , kostade runt...
Svar
9
· Visningar
2 082
Senast: Warg
·
Avel Vilken fantastiskt fin ponnyhingst!! :love: :love: http://www.youtube.com/watch?v=v3yaGN0pBEk&feature=channel länk borttagen av...
Svar
9
· Visningar
1 018
Senast: simpan
·
Avel Satt och pratade med en kompis om det här med att få föl och diskuterade lite. Hon sa -ja det kan ju va bra att ha bilen full tankad...
Svar
13
· Visningar
1 569
Senast: Ramona
·
S
Avel Finns det någon som vet något om denna hingst? + resp. - ? Någon som vet vad han gjort på tävlingsfronten? Jag vet att han är...
Svar
15
· Visningar
1 457
Senast: Olympus
·
N
Avel Hoppas på råd av denna kunniga skara :) Har ett KWPN sto som född 04 som skadat sig på sträcksenen - bockat sönder sig i hagen - och...
Svar
4
· Visningar
995
Senast: nurse67
·
D
Avel Satt och läste lite på BLUP, jag är kanske lite korkad men vad är den preliminära Indexprofilen för något. Har efter 20 år köpt mitt...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Donne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka