Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

S
Avel Nu på vårkanten poppar annonser upp överallt om hingstar som står till förfogande o jag reagerar med lite blandade känslor på vissa...
Svar
2
· Visningar
1 054
Senast: Ramona
·
Avel Hur vanligt är det överhuvudtaget? Funderat på det efter att jag läst hemmahos reportaget om Quaterback...
Svar
8
· Visningar
2 039
Senast: GiG
·
Avel Är det någon som känner till denna halvblodshingst? Någon som har en avkomma? Tacksam för alla svar!
Svar
14
· Visningar
2 345
Senast: pyyret
·
Avel Vad heter färgen på denna hästen? Färgen såg ut såhär från början (När hon var ca 5-6 år): Och ser ut så här nu (15 år)...
Svar
5
· Visningar
1 319
Senast: Hoppiloppan
·
S
Avel Gaaah, jag har massor med frågor om exteriör-/avelsbedömning av ston. Hoppas att någon vänlig människa kan ge mig lite svar :D Mina...
Svar
11
· Visningar
1 338
Senast: Martenix
·
H
Avel Är det normalt att ett högdräktigt sto har lite högre normaltemperatur än vanligt? Har 38,0-38,1 på kvällen och 37,8 på morgonen. Hur...
Svar
3
· Visningar
1 974
Senast: Helan
·
S
  • Låst
Avel Nu kommer jag med ännu ett inlägg, tänkte fråga helt enkelt vad ni skulle kunna rekomendera för hingst till mitt sto, behöver tips och...
Svar
4
· Visningar
1 336
Senast: ameo
·
R
Avel Hur hade ni gjort? Mitt sto ska föla i slutet av Juni.Vi har sommarbete i anslutning till betet, hade tänkt låta henne gå där dygnet...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: rosita
·
Avel Det börjar dra ihop sig för mina två dräktiga ston, som är beräknade att föla med tre veckors mellanrum; i slutet av denna månad och i...
Svar
3
· Visningar
961
Senast: Tabitha
·
U
Avel Transport sperma, vad är det egentligen? Är den fryst eller färsk?:confused:
Svar
2
· Visningar
700
Senast: QuickStar
·
Avel Sitter och pillrar med lite halvblod... är just nu och kollar in några gamla hingstar och hamnar på Jordan 368, en hingst född 1952 vars...
Svar
12
· Visningar
1 444
Senast: Zuzzi
·
Avel Hej Har just kommit hem från hingstvisningen i Kungsbacka. Är helt tagen av hingsten LINGH. Någon som vet ifall det finns avkommor i...
Svar
4
· Visningar
1 497
Senast: SWB
·
M
Avel Har vi någon Sandro Hit- hingst i sverige? Nån som vet nåt om Sandreos dräktighetsprocent? Och hans skritt? Hittar inte video på den...
Svar
6
· Visningar
2 035
Senast: rabbe123
·
J
Avel Borde jag vara orolig ? Hon har fyllt mer eller mindre nu i en vecka. Inte jättemycket men ändå en ganska tydlig ökning. Ingen mjölk går...
Svar
2
· Visningar
1 008
T
Avel Cicero Z är e Carthago Z-Randel Z-Graphit. Råkade trilla på denne belgiske hingst på internet och blev helt såld! Är det någon som... 2
Svar
22
· Visningar
3 062
Senast: Zlatan
·
J
Avel Ska betäcka mitt sto via semin i maj, I det stall vi stod i förra året kastade ett sto sitt föl i 10månaden, vetrinären sa att det ev...
Svar
8
· Visningar
1 239
Senast: Molin
·
A
Avel Vad säger ni rent spontant om detta sto: Tvååring e Richfield ue Master Vad bör hennes styrkor och svagheter vara enligt era...
Svar
9
· Visningar
1 108
Senast: anni0001
·
T
Avel Grubblar lite över en del hingstar som har varit bruksprovsvinnare eller "gångartstalanger" "special begåvning gångarter" va de gör idag... 2 3
Svar
54
· Visningar
7 868
Senast: sIovenka
·
S
Avel Jag har köpt ett halvblodssto som är dräktigt. Hon gick med en lippizzanerunghingst förra året som betäckte henne. Hon är renrasig men...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: Masse
·
Avel Satt just och tittade på en häst på blup, tittade då på hennes avkommor. Jag hoppas det står fel för enligt blup har stoet fått en...
Svar
9
· Visningar
1 379
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka