Vad säger ni om denna stam?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare anni0001
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 108
A

anni0001

Vad säger ni rent spontant om detta sto:

Tvååring e Richfield ue Master

Vad bör hennes styrkor och svagheter vara enligt era erfarenheter? Framtid?

Sv: Vad säger ni om denna stam?

Vad säger ni rent spontant om detta sto:

Tvååring e Richfield ue Master

Vad bör hennes styrkor och svagheter vara enligt era erfarenheter? Framtid?

Vad ligger det för hingst i tredje led? Har du någon bild på hästen och är den visad som föl?

Personligen gillar jag ju Master, har själv ett Mastersto i stallet, trevliga gångarter och utstrålning, men med ett speciellt humör, lite surstoig ibland :crazy:

Kul att Master blev årets hingst :)

Ska och ska. Såg bara henne på annons och var lite nyfiken. Är urkass på stammar men vill ha en häst med goda gångarter å bra temperament. Hur så?

Vet inte vad det är i tredje led, har inte engagerat mig så mkt ännu :)

Klass ett som föl. ser dock ut som ett varmblod på de bilder jag sett. sett en kort video och traven ser ok ut tror jag

Richfield tycker jag är en fin hingst. Bruksprovsvinnare i dressyr 2004, med gångartspoäng 898.

Master som är Elit fick på sitt bruksprov gångartssiffrorna 8899.

När vi visade vårt sto e Master i Tingsryd som 4 åring fick hon 40 poäng och gångartspoängen 988.

Så jag tror det är bra stam på stoet du kanske kommer köpa :)

Det viktigaste, tycker jag dock, är att du får den rätta känslan när du träffar individen ;)

Absolut är det så :) Individen är viktigare än blodet; jag ville bara spåna lite medan jag filosoferar :D

Dock har stoet genomgått en operation som jag är misstänksam emot så därför jag tvekar.

ahaa - ja det är den ;) Får kika på gnägg då.

Liknande trådar

Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 359
Senast: Anon89
·
Ekonomi & Juridik Försöker läsa mig upp och tycker sånt här är kul och interessant, men känns klokt att bolla lite med andra som har mera erfarenhet i... 2
Svar
35
· Visningar
3 551
Senast: ameo
·
Avel Stoet har fått artros i knäled i ett framben, yttre trauma så ingenting som skall vara ärftligt men det känns ju som ett vågspel...
Svar
3
· Visningar
1 765
Senast: sorbifolia
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 796

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka