Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

B
Avel Ska ta föl på mina två ston till sommaren och är lite nyfiken på vad bukefalisterna tror skulle passa dessa damer;) Hon jag lite mer... 2
Svar
27
· Visningar
3 466
Avel Jag är nyfiken på era erfarenheter vid ihop släpp med sto+föl och andra hästar (på sommarbete främst). Sto+föl med andra ston och...
Svar
9
· Visningar
5 453
Senast: Sambeon
·
W
Avel Vill väldigt gärna betäcka mitt sto med Cardento då jag tror att det skulle passa. Men han finns ju numera bara på fryst och hon har...
Svar
10
· Visningar
1 412
Senast: maria_b
·
M
Avel Såg att världscupvinnaren Fighting Alpha finns i Sverige nu. Eftersom jag letar efter en bra hingst till mitt ungsto så är jag ju...
Svar
15
· Visningar
5 848
Senast: prallan
·
O
Avel hej! någon som kan komma på ett bra hästnamn? gärna engelskt men inte för krångligt. inget vanligt namn. det ska hellst betyda något :)...
Svar
4
· Visningar
2 309
Senast: odettee
·
Avel Jag har nyfiken på hur man som stoägare resonerar när man bestämmer sig för att ta föl efter sitt/sina ston. Jag har läst många...
Svar
8
· Visningar
1 374
Senast: GoldenSam
·
Avel Ni som har eller känner till avkommor efter First Wish hur är de. temperament osv
Svar
2
· Visningar
1 781
Senast: Havregryn
·
Avel Har bestämt mig för att betäcka med denna hingst så på onsdag bär det av :laugh: Nu undrar jag förstås om det finns några halvsyskon...
Svar
4
· Visningar
1 631
Senast: Northern
·
F
Avel Vad tycker ni om att betäcka ett gammalt sto? Jag har ett sto som är född 1990, hon är väldigt pigg och fräch. Jag är sugen på att... 2
Svar
36
· Visningar
15 338
Senast: forumskrivare
·
Avel En bekant till mig har just fått ett föl vars ena förälder är fux och den andra brun. Fölet föddes ljusbrun med svart tagel och tre vita...
Svar
9
· Visningar
4 174
Senast: Albertina
·
Avel "Plump" skrev en tråd med följande fråga: "Tvillingar och trillingar" "Hur vanligt är det och hur ofta överlever dom? Vi har en häst... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
25 230
Senast: em76
·
Avel http://www.blup.se/sv-SE/horses/105665-silvia-ii Som rubriken lyder vad skulle ni valt för hingst på detta sto? 2
Svar
25
· Visningar
2 294
Senast: pastejja
·
M
Avel Hörde häromdagen om våra pass att många kommer inte att vara godkända i framtiden? Vet någon nåt om det? Sidorna i passet ska vara...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Masse
·
Avel Hej! Nu kommer en dum fråga :) Har en 05:a efter hingsten Mackay PAH 21 (ej gdk annat än i palominoaveln) Mackay är e Pegasus-Elektron...
Svar
14
· Visningar
2 426
Senast: rubytoo
·
J
Avel Vad tycker ni där ute om hästaks halvblodshingstar? Gångartsmässigt,prestationer, stam, sätt någon av hingstarna i live? Använt er av... 2
Svar
37
· Visningar
4 251
Senast: rebeckasff
·
Avel Tänkte betäcka mitt sto 2010, blir det inte min egen hingst igen så är jag fruktansvärt sugen på Baltimore. Vad jag vill ha: En...
Svar
5
· Visningar
824
Senast: LITTLESTAR
·
A
Avel Jag är sugen på att betäcka mitt sto i år..å har funderat lite på Briar, men då stoet är ganska grov å jag har hört att Briar har givit...
Svar
10
· Visningar
2 755
Avel Fick föl här för 6 dagar sedan och allt har varit komplikationsfritt. I går eftermiddag fick vi dock problem med fölungen som har fått...
Svar
4
· Visningar
1 494
Senast: oki
·
A
Avel Jag har fått ett stoföl som är minimlaskäck, tobiano, hon ser i en lekmans ögon ut som en brun häst. Även ID kontrollantens skrev brun...
Svar
11
· Visningar
1 886
Senast: Ametist
·
Avel Jag tänkte betäcka mitt sto med honom....han står på semin men hur funkar det? Var finns han tillgänglig då? Hörde att de bara skickar...
Svar
6
· Visningar
1 755
Senast: marti130
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka