Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Ni som har eller känner till avkommor efter First Wish hur är de. temperament osv
Svar
2
· Visningar
1 781
Senast: Havregryn
·
Avel Har bestämt mig för att betäcka med denna hingst så på onsdag bär det av :laugh: Nu undrar jag förstås om det finns några halvsyskon...
Svar
4
· Visningar
1 631
Senast: Northern
·
F
Avel Vad tycker ni om att betäcka ett gammalt sto? Jag har ett sto som är född 1990, hon är väldigt pigg och fräch. Jag är sugen på att...
2
Svar
36
· Visningar
15 334
Senast: forumskrivare
·
Avel En bekant till mig har just fått ett föl vars ena förälder är fux och den andra brun. Fölet föddes ljusbrun med svart tagel och tre vita...
Svar
9
· Visningar
4 171
Senast: Albertina
·
Avel "Plump" skrev en tråd med följande fråga: "Tvillingar och trillingar" "Hur vanligt är det och hur ofta överlever dom? Vi har en häst...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
25 218
Senast: em76
·
Avel http://www.blup.se/sv-SE/horses/105665-silvia-ii Som rubriken lyder vad skulle ni valt för hingst på detta sto?
2
Svar
25
· Visningar
2 294
Senast: pastejja
·
M
Avel Hörde häromdagen om våra pass att många kommer inte att vara godkända i framtiden? Vet någon nåt om det? Sidorna i passet ska vara...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Masse
·
Avel Hej! Nu kommer en dum fråga :) Har en 05:a efter hingsten Mackay PAH 21 (ej gdk annat än i palominoaveln) Mackay är e Pegasus-Elektron...
Svar
14
· Visningar
2 425
Senast: rubytoo
·
J
Avel Vad tycker ni där ute om hästaks halvblodshingstar? Gångartsmässigt,prestationer, stam, sätt någon av hingstarna i live? Använt er av...
2
Svar
37
· Visningar
4 251
Senast: rebeckasff
·
Avel Tänkte betäcka mitt sto 2010, blir det inte min egen hingst igen så är jag fruktansvärt sugen på Baltimore. Vad jag vill ha: En...
Svar
5
· Visningar
824
Senast: LITTLESTAR
·
A
Avel Jag är sugen på att betäcka mitt sto i år..å har funderat lite på Briar, men då stoet är ganska grov å jag har hört att Briar har givit...
Svar
10
· Visningar
2 755
Avel Fick föl här för 6 dagar sedan och allt har varit komplikationsfritt. I går eftermiddag fick vi dock problem med fölungen som har fått...
Svar
4
· Visningar
1 494
Senast: oki
·
A
Avel Jag har fått ett stoföl som är minimlaskäck, tobiano, hon ser i en lekmans ögon ut som en brun häst. Även ID kontrollantens skrev brun...
Svar
11
· Visningar
1 885
Senast: Ametist
·
Avel Jag tänkte betäcka mitt sto med honom....han står på semin men hur funkar det? Var finns han tillgänglig då? Hörde att de bara skickar...
Svar
6
· Visningar
1 752
Senast: marti130
·
Avel Är stamboken sBs godkänd av ASVH? Funderar lite på att ev betäcka med en hingst godkänd i sBs men funderar lite på färgen på passet...
Svar
3
· Visningar
1 057
Senast: KickiH
·
F
Avel Nu är det dags att välja hingst till mitt stora sto efter Willibald (ue Gassendi). Hon är 174 över manken, kraftiga leder och är ganska...
Svar
7
· Visningar
1 762
Senast: Fransosen
·
Avel För skoj skulle var jag inne och slog på denna sida och fick mig en choch när jag såg att mitt eget sto är felreggat. Det finns ett till...
Svar
18
· Visningar
2 097
Senast: cikoria
·
Avel Jag har ett sto som är en 04:a, hon är e: Concorde (Voltaire). Concorde är ju född 84:a alltså 25 år i år om han inte är död. Iaf då...
Svar
15
· Visningar
1 884
Senast: clubman
·
Avel En hingst som jag är duktigt sugen på att använda på min 88an märr finns på FAI. Så nu poppade det upp en massa frågor som jag inte...
2
Svar
39
· Visningar
7 901
Senast: Behati
·
Avel Hej Ska skicka ut mina hästar på bete i juni. Fick ett sto föl den 16.maj Undrar hur jag ska köra dom i transporten på säkrast...
2
Svar
26
· Visningar
2 286
Senast: Spirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka