Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel nå, hingsten som jag hade valt, så har flyttat 600 km, kommer att betäcka naturligt, har tyvärr inte möjlighet att åka dit. pluss att...
Svar
10
· Visningar
1 088
Senast: Ametist
·
C
Avel Vilka fryshingstar (hoppning) finns det att köpa per dos? Om jag skulle köpa sperma från en hingst som det inte finns någon importör...
Svar
13
· Visningar
1 013
Senast: QuickStar
·
B
Avel Hej Mitt sto väntar föl nu i juli och jag har börjat fundera på fölpremiering. Kan nån hjälpa mig lite med allt om detta. Gärna om nån...
Svar
3
· Visningar
1 127
Senast: Pisan
·
Avel Finns det någon lista på alla EU-stationer, inte bara i Sverge utan alla stationer som finns?
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Boop
·
S
Avel Hej allihop:) Är det någon som möjligtvis känner till hingsten 4X? Han är troligen pappa till min lilla häst så jag vill gärna veta...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Görel
·
M
Avel Har ett sto e. Gold de Becourt ue Reve D´Elle, båda franska hingstar (SF). Eftersom jag är en nyfiken person vill jag gärna veta mer om...
Svar
1
· Visningar
915
·
S
Avel Har en känsla av att det är några stycken som trots allt kör sina ston utomlands för betäckning. Skulle vara intressant att höra hur ni...
Svar
13
· Visningar
1 423
Senast: martina
·
Avel Jag skulle vilja veta mer om honom, det som verkar vara det mest aktuella jag hittar är att Navarino rids/reds av Michael Klimke. Jag...
Svar
2
· Visningar
950
Senast: pastejja
·
M
Avel jag vet inte ngt alls om newforest ponnier, det är ju halvblod jag håller på med. Nu sitter jag och tittar på ett pass på en...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: em76
·
  • Låst
Avel När tycker ni jag ska börja fölvaka?? Mitt sto har bara 2 veckor kvar till utsatt datum (förstföderska). Hon började tidigt med att...
2 3
Svar
40
· Visningar
10 148
Senast: QuickStar
·
S
Avel hejsvejs:bump: hoppas ja la tråden rätt...:confused: ...men iallafall-har en unghäst efter Chabloon,men vet inte särskilt mycke om...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 894
·
Avel Hur många dagar efter visad brunst brukar stoet släppa ägget?
Svar
7
· Visningar
2 147
Senast: gylle
·
Avel Någon som vet vad det är för hingst?
Svar
2
· Visningar
737
Senast: cazi
·
S
Avel Hej! Vi tänkte betäcka ett utav våra ston i år och vi fick tips om att Connemara hingsten POETIC JUSTICE RC 81 skulle vara toppen till...
Svar
3
· Visningar
1 458
Senast: tjoffsan
·
B
Avel Ska ta föl på mina två ston till sommaren och är lite nyfiken på vad bukefalisterna tror skulle passa dessa damer;) Hon jag lite mer...
2
Svar
27
· Visningar
3 465
Avel Jag är nyfiken på era erfarenheter vid ihop släpp med sto+föl och andra hästar (på sommarbete främst). Sto+föl med andra ston och...
Svar
9
· Visningar
5 429
Senast: Sambeon
·
W
Avel Vill väldigt gärna betäcka mitt sto med Cardento då jag tror att det skulle passa. Men han finns ju numera bara på fryst och hon har...
Svar
10
· Visningar
1 412
Senast: maria_b
·
M
Avel Såg att världscupvinnaren Fighting Alpha finns i Sverige nu. Eftersom jag letar efter en bra hingst till mitt ungsto så är jag ju...
Svar
15
· Visningar
5 843
Senast: prallan
·
O
Avel hej! någon som kan komma på ett bra hästnamn? gärna engelskt men inte för krångligt. inget vanligt namn. det ska hellst betyda något :)...
Svar
4
· Visningar
2 309
Senast: odettee
·
Avel Jag har nyfiken på hur man som stoägare resonerar när man bestämmer sig för att ta föl efter sitt/sina ston. Jag har läst många...
Svar
8
· Visningar
1 374
Senast: GoldenSam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka