Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Stb., ster, keur, model, kroon, pref, etc. Hur skulle detta bäst översättas till svenska? /U
Svar
4
· Visningar
1 919
Senast: pastejja
·
Avel Förra torsdagen insåg jag att madam häst inte vill träna den här säsongen och beslutade mig för att återgå till ursprungsplanen som var...
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Shaggy
·
Avel Har sett en del annonser där hästarna heter v/h Bloemenhof efter namnet. Är det ett stuteri eller ? Så långt fattade jag att det var...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: KickiH
·
Z
Avel Har köpt min första unghäst. Underbar häst men jag oroar mig lite för att han kommer bli väldigt liten. Jag har ingen erfarenhet av...
2
Svar
24
· Visningar
8 401
Senast: maria1980
·
Avel Jag har en Veronas Bogi avkomma, och är självklart intresserad av vad fadern till min ponny gjort, enligt ägarens hemsida har han vunnit...
Svar
3
· Visningar
1 557
Senast: Mia 61
·
Avel För ett år sedan fick vi en brun fölis efter Aerline H, en vit hingst. mamman&mormor är brun, har Ragazzo, Condor M och Flamingo i...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: M-Meduza
·
Avel Vad vet ni om honom? Ringde importören i och med att jag var intresserad av Quaterback, men blev rekommenderad honom. Är nyfiken...
Svar
10
· Visningar
4 244
Senast: Kim_N
·
P
Avel Så kommer ytterligare en hingsttipstråd:angel: Skulle vara tacksam om någon har nåt bra tips på passande hingst till ett halvblodssto...
Svar
14
· Visningar
1 540
Senast: Pysslan
·
P
Avel mitt högdräktiga sto har lite blod mellan spenarna lite då och då. Kan inte se något sår. Hon är väldigt stor om juvret nu, funderade...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: via
·
Avel Någon som vet något om denna hingst? Är/var han godkänd? Är ev på väg att köpa en häst som är efter honom så jag skulle gärna vilja veta...
Svar
5
· Visningar
1 866
Senast: FadeAway
·
Avel Vad är det för hingst?
2
Svar
23
· Visningar
2 767
Senast: poloplayer
·
A
Avel Är lite förundrad och undrar hur långa brunstcykler som är normala... Har ju hört att det "ska va" 21 dagar från första brunstdag till...
Svar
1
· Visningar
1 023
S
Avel Skulle vilja veta vad Asterix tog vägen.Har ett sto efter honom och undrar hur andra avkommor efter honom har blivit.
Svar
10
· Visningar
1 183
Senast: Mabuse
·
Avel Gav för första gången Diarsanyl till Knatte när mamma började fölbrunsta och han fick diarree. Efter andra dosen så är han helt fin i...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 093
Senast: gylle
·
L
Avel Hur snabbt efter att stoet brunstat kan man ge pg-spruta??
Svar
2
· Visningar
876
Senast: SeagirlM
·
Avel En kompis har bestämt sig för att betäcka sitt sto, och behöver lite tips och idéer. Hon vill helst ha en dubbeltalang med bra...
Svar
7
· Visningar
1 833
Senast: CarEr
·
K
Avel :love:hej vet någon nått om baffinxx och madiken hur dom är ? har ett sto efter dom nu . mina vänner säger detta är bra så jag måste...
Svar
9
· Visningar
1 214
Senast: kimsan
·
Avel Kopia av fölets registreringsansökan skall bifogas står det. Måste de alltså ha blivit idkollade och ritade redan innan anmälan (som går...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: Masse
·
S
Avel Dalwhinnie 1180 är fin hingst. vad tycker ni om Dalwhinnie 1180?
Svar
7
· Visningar
2 573
Senast: Svenskt
·
Avel Ja, frågan lyder som rubriken. Lite bakgrundsfakta för den som orkar läsa: Jag har min häst uthyrd till en fodervärd som ska ta föl...
Svar
2
· Visningar
1 061
Senast: Tinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka