Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

P
Avel Jag får eventuellt hem två ston nästa vecka. Men båda är dräktiga. Den ena är betäckt i mars och den andra i maj. Resan är låååång men...
Svar
8
· Visningar
1 366
Senast: Sonic76
·
Q
Avel Ja ska betäcka mitt fullblodssto nu snart jag har varit i valet o kvalet om jag ska betäcka eller inte men nu har jag bestämt mig att...
Svar
14
· Visningar
1 776
Senast: Atida
·
P
Avel finns det någon som har någom avkomma efter honom?
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Erix
·
Avel Har fått ett par förfrågningar om vi kan göra en favorit i repris från 2007 och samla in data om vilket dräktighetsdygn sto- respektive...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 935
Senast: Pisan
·
S
Avel Hejsan, jag har köpt en ponny hingst som är efter hingsten Dream Dancer. Har varit i kontakt med uppfödaren men undrar om någon har en...
Svar
16
· Visningar
3 846
Senast: Maddish
·
Avel Någon som vet något om denna hingst som jag vet är död?
Svar
1
· Visningar
832
Senast: HannaPP
·
Avel I går tyckte jag att Copyline var lite stel på hö bak,tänkte att hon kanske drattat/sladdat omkull i hagen vid ett race och kanske...
Svar
6
· Visningar
1 581
Senast: celu
·
Avel hur sent har ni betäckt era ston? vårt sto blir betäckt först i slutet på juli, om nu allt går bra..men slutet på juni är väl ingen...
Svar
18
· Visningar
5 344
Senast: arabia
·
Avel Kommer han finnas tillgänglig trots att han fick utgå från Bruks?
Svar
5
· Visningar
2 256
Senast: Lemeie
·
Avel Jag fikk tillbaks resultat på min hästs dna-test, men förstår inte så mycket utav den.. Någon som kan det här, och vil hjälpa mig läsa...
Svar
8
· Visningar
1 250
Senast: copernica
·
Avel Om jag går med i det "lokala" ASVH, blir jag då automatiskt medlem i ASVH? Eller måste jag då lösa två medlemsskap?
Svar
2
· Visningar
880
Senast: kopparberg
·
Avel Vad finns det för olika anledningar till att ett sto inte blir dräktigt? Mitt sto är fortf tom, precis som förra året. Det är ju så...
Svar
15
· Visningar
3 228
Avel ...kommer vi troligtvis snart att ha i grannbyn:crazy:. Kompisen som hyr ut betesplatser har nämligen ett varmblodssto på bete, som...
2 3
Svar
54
· Visningar
16 327
Senast: Habina
·
Avel Samtalade med en duktig uppfödare i mina trakter medans vi väntade med våra ston i "ultraljuds-kön" på seminstationen idag. Funderingar...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 743
Senast: bravur68
·
Avel Jag har betäckt mitt sto i år och hon har äntligen blivit dräktig nu. Det är första gången för oss båda (och mamma med), så jag har en...
Svar
13
· Visningar
1 239
Senast: athena
·
Avel Är det någon som vet hur hans dräktighets procent ser ut ?
Svar
8
· Visningar
2 067
Senast: pastejja
·
Avel Såg en grymt fin häst idag på Falsterbo och såg i startlistorna att Pilgrim var far. Någon som vet om Pilgrim II som Raaholts haft i...
Svar
5
· Visningar
1 180
Senast: FadeAway
·
L
Avel Kan man få reda på stam med ett tex blodprov?
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Görel
·
G
Avel Efter mycket nogranna kontroller och ultraljud där inget "konstigt" upptäcktes, Lyckades ändå dessa små underverk titta ut! Allt...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
12 972
Senast: hjarterdam
·
Avel Hej! Det blir nog TAI och jag undrar om man kan använda sin seminveterinär hemma? Så man slipper transportera stoet någonstans. Borde...
Svar
10
· Visningar
1 525
Senast: CK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka