Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du vill spinna lite på att de är tvillingar, Artemis och Apollon? De var ju tvillingar.
Hej igen! Fölisarna mår fortfarande prima! Kolla gärna in nästa nummer av Ridsport som kommer ut nästa Torsdag. Då är de med! Dock inte så stor artikel, utan mest bilder!
Har precis haft telefonintervju med reportern och fotografen kommer i eftermiddag... spännande!
Grattis till dina fina föl. Själv äger jag ett tvilligpar som är 9år Båda har tävlat och gjort det bra i både hoppning och fälttävlan. De är 163cm och 174cm.
???OT men är inte dina 10 ? för inte gick väl Lukas årgångstävlingarna ihop med Joy som är 9 eller är jag helt förvirrad ??
Om du vill spinna lite på att de är tvillingar, Artemis och Apollon? De var ju tvillingar.
Det e bara kvigan som bli steril. Och det har med att göra med för hög testoteron som gör att livmorden inte kan utvecklas. Men 1 på 10 blir det inte.
Det gäller dock inte hästar.
http://www.lenita.se/arab/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=29
Men hon hade fått en PG-spruta för att komma igång i brunst, det tror jag var orsaken till tvillingarna