Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Min kompis fbl sto är beräknad till den sista april! Hon har haft fyllda juver ganska länge med något genomskinligt, men för ca 4dygn...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: Masse
·
A
Avel Jag har fastnat totalt för en liten korsningsponny på 1 år. Resultatet av en tjuvbetäckning. Mamman är en stor shettis, pappan en...
Svar
9
· Visningar
1 953
Avel i som har avkommer efter Gasque hur är de? Storlek, temprament. Är de mer mot dressyr eller hopp mmm. Vad har ni för möderne på era...
Svar
4
· Visningar
1 828
Senast: Karoliten
·
Avel Hej ! Gör ett nytt försök att få lite tips o goda råd av gångartshingst till mitt sto...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 703
Senast: peven
·
Avel jag skulle vilja veta allt om dessa hingstar ... så all info ni vet om dessa , så snälla berätta det för mig... :) Saganek =...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: hellboy
·
Avel Jag ska ringa veterinären och fråga om det blir aktuellt, men det ser ut som om jag kommer att få en förfrågan från en granne om hon får...
Svar
9
· Visningar
1 466
Senast: kopparberg
·
Avel Är fortfarande intresserad av att ta ett föl efter mitt sto. Testat 2009 och 2011 utan resultat, 2011 mer seriöst med flera försök, dock...
Svar
19
· Visningar
2 450
Senast: vinkelina
·
M
Avel Har fått ett erbjudande som är väldigt lockande. Ett hbl sto som behöver nytt hem, allt är perfekt: fd. dressyrhäst med placeringar...
Svar
0
· Visningar
944
Senast: Majsa
·
Avel Vad tror ni blir årets kometnamn bland fölen? Jag tror Euphoria kommer att segla upp, med tanke på hur många Cara Mior det föddes...
Svar
16
· Visningar
1 973
Senast: kopparberg
·
Avel Fullblod, 163 cm hög, hoppar bra och högt, inget vidare steg.;) E Lyphaizia xx ee Lyphard xx eee Northern Dancer Ue Be my guest Uee...
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: ohpus1
·
Avel Någon som vet något om honom förutom att han lämna väldigt fina fälttävlanshästar? Någon som vet hur man gör för att få tag i sperma...
Svar
9
· Visningar
1 351
Z
Avel Undrar lite mer om mitt stos stam om någon kan hitta bilder eller liknade? Hon är efter Lotnik född 1999 (POL 009 52 00015 99) U. dewiza...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: zzzandra
·
Avel Jag funderar på att importera semin till mitt sto och undrar om någon vet hur det går till. Håller sig kyld semin från Spanien eller ska...
Svar
1
· Visningar
811
Avel Vi har en åring i stallet, Zuidenwind-PRE, som visar tecken på att vara rabicano. Hon har senaste månaden fått ett större område med...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: gylle
·
Avel Nu har vi bokat Cohiba till Unola (Goodtimes x Voltaire x Nimmerdor) Diarado till Kontiki (Cor de la bryere x Coriolan x Raimond) Boss...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: studstan
·
Avel Jag har suttit ett tag och funderat på en hingst till ett sto med e. Little boy och kom fram till att Nobel 994 skulle passa fint på...
Svar
0
· Visningar
844
Avel Hej! Är ju några här som har järnkoll:) Vet ni hur det går till rent praktiskt om man vill använda honom?
Svar
5
· Visningar
1 329
Senast: Hoppsan
·
Avel ..med hingst av annan ras! Jag funderar själv (som så många gånger förut) på detta, men har mycket svårt att bestämma mig för ras...
Svar
14
· Visningar
2 066
Senast: Annanaz
·
Avel Har en liten färgfråga, min unghingst som jag köpte i november förra året, har hela vintern haft en jämn rödbrun färg. På bilderna jag...
Svar
4
· Visningar
1 363
Senast: grimman
·
Avel Ja, vad säger man? Vad tycker ni som var där och hur kunde styrelsen få ansvarsfrihet (jag vet att det blev en rösträkning och att det...
Svar
0
· Visningar
731
Senast: Flippeti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka