Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Det här är en sjukt svår tråd för mig att skapa, men jag känner att jag måste få hjälp och kan inte riktigt med att vända mig till mina...
IT & mobiler
Hur mycket kostade din laptop?
Jag undrar hur mycket pengar andra lägger på att köpa dator, tänker då främst på en laptop.
Hur tänkte du...
Kropp & Själ
Jag har i många år haft ont i vänster kind/käke. Fick när det började diagnos trigeminusneuralgi, men en annan läkare tyckte nog det var...
IT & mobiler
Jag är rätt säker på att familjens modem routern är trasig (skriver detta med min surfplattas mobila bredband), men jag har ingen aning...
Skola & Jobb
Jag har kommit på att jag inte alls vill jobba med det jag gör nu. Det jag vill jobba måste jag utbilda mig till annars går det inte att...
Trädgård & Växter
Jag och min mor är väldigt sugna på att skaffa ett växthus till landet. Vi vill inte ha ett stort utan har främst tänkt ha några tomat-...
Hästnyheter En annan sak att ha i atanke ar att om en veterinar har rekommenderat avlivning, och man som agare inte foljer deras rekommendation, kan...