Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Jag och min mor är väldigt sugna på att skaffa ett växthus till landet. Vi vill inte ha ett stort utan har främst tänkt ha några tomat-...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Anonymt nick, ni som vet vem jag är behöver inte avslöja mig. I helgen hade vi en afterwork med jobbet hemma hos en manlig kollega. Det... 28 29 30
Svar
588
· Visningar
32 933
Senast: Hyacinth
·
Skola & Jobb Finns det någon mera här på buke som efter cirka 6 månader på en arbetsplats börjar känna att det kryper i kroppen och man vill vidare...
Svar
12
· Visningar
1 204
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Kan vi människor får knäledsinflammation som hästar? Hur känns det? Hur känns det att ha problem med menisken? Är återigen hemma från... 2
Svar
20
· Visningar
2 376
Senast: kryddelydd
·
Relationer Jag och exet köpte en bäddmadrass när vi var ihop. Betalade hälften var. Nu vid separationen så behöver han den inte medans jag gör då...
Svar
15
· Visningar
2 008
Senast: moster
·
Skola & Jobb Hjälp mig att tänka smart! Sitter och ska söka kurser till hösten och är en smula förvirrad hur jag ska tänka. Man vill ju ha minst en...
Svar
1
· Visningar
409
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Tänkte skaffa mig sådant och slippa tvätta håret varje dag. Så vad rekommenderar ni? 2
Svar
32
· Visningar
1 861
Tjatter Vad tror ni om allt? Mycket konstiga människor med 42 43 44
Svar
871
· Visningar
48 207
Senast: Sporthorse
·
Äldre Nästa vecka ska jag göra ett video-eeg och fick veta idag att jag inte får lämna rummet de ger mig förrän de är klara. Jag ska räkna med... 2 3
Svar
47
· Visningar
2 837
Äldre Vågar ni äta kyckling nu? Jag har inte följt med i debatterna men de på jobbet hävdar att man absolut inte ska äta kyckling nu. Hur... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 035
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag väntar på ett paket från utlandet som enligt uppgift kom till Uppsala(?) den 8/3, SE75323,UPPSALA. Sen har det legat där ganska... 2
Svar
21
· Visningar
3 730
Senast: Jeffery
·
Äldre Hur ställer jag in så att en vän bara kan se mina offentliga statusar? Lösningen att välja "utom" på hen varje gång jag uppdaterar... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 925
Senast: Miran
·
Trädgård & Växter Har iom ponnys tillgång till gott om hästgödsel :angel: Har även tillgång till "brunnen" gödsel. Har nu satt upp fyra pallkragar i... 2 3
Svar
43
· Visningar
9 608
Senast: ameo
·
Äldre Ska ha lite firande till helgen och tänkte bjuda på lite plockmat. Har en så länge kommit fram till: -Champinjon-och fetaostpaj...
Svar
9
· Visningar
508
Äldre Det här är ju helt hopplöst.... Jag måste byta bil, och kan omöjligt bestämma mig för vilken! Jag vill ha en av årets eller fjolårets...
Svar
18
· Visningar
825
Senast: spinxx
·
Äldre Gack, jag kan inte fatta att jag satt och kollade på ett smältande isblock på FB. :o Men helvete också ska vi vänta ända till 16 juli...
Svar
5
· Visningar
604
Senast: MJLee
·
Äldre Jag har sedan ett tag filat på en debattartikel (mest i tanken ännu ska erkännas), men är osäker på vart man ska vända sig för att...
Svar
4
· Visningar
600
Senast: EmmaBovary
·
Äldre Bor i hyreshus och funderar på hur trappstädning ska fungera. Finns det något generellt? Har googlat runt lite men hittar inte så mycket...
Svar
11
· Visningar
1 227
Senast: Kirre
·
Äldre Hjälp Buke, jag måste uppdatera min spellista med träningsmusik och jag är så kass på musik i allmänhet då jag för det mesta bara...
Svar
14
· Visningar
658
Hemmet När man var liten ville man ju bara ha leksaker till födelsedagspresent och julklapp. Och jag trodde inte på folk när de sa att man bara... 7 8 9
Svar
161
· Visningar
17 333
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka