Du hade förmodligen rätt därFick han pengar från farmen till att renovera tro??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du hade förmodligen rätt därFick han pengar från farmen till att renovera tro??
Hamnhyra, hyra lägenhet och renovera båt. Det kostar.Du hade förmodligen rätt där
Kommer alltid undra... Varför tog inte Svampen två stockar direkt, det var ju enkelt för han sa han ju....
och... har dom inte nål och tråd på farmen så han kunde laga byxorna?
Både pinsamt och löjligt. De där trasiga byxorna hade han väl redan i skogen? Inte konstigt att familjen tagit avstånd....och... har dom inte nål och tråd på farmen så han kunde laga byxorna?
Precis. Men ändå försökte Bettan få honom att erkänna att han inte varit "ärlig".Underbart att Niklas vann. Så värd det, tycker han verkar vara en fantastisk människa som dessutom inte pratat skit eller varit rutten mot någon under programmets gång. Den mest värdiga vinnaren på flera år.
Ibland är det bättre att hålla sina åsikter för sig själv. Jag kommer aldrig förstå logiken bakom skitsnackare som ska rättfärdiga sitt skit med att dom är "ärliga".Precis. Men ändå försökte Bettan få honom att erkänna att han inte varit "ärlig".
Men tänk, en del människor häver inte ur sig elaka saker till höger och vänster. Att snacka skit betyder väl inte att man är ärlig, tycker jag.
Åh, jag vill också veta.Kommer någon åt Aftonbladets låsta artikel om "så gick det sen", och kan skriva en resumé här?
Nyfiken