Farmen 2017

Underbart att Niklas vann. värd det, tycker han verkar vara en fantastisk människa som dessutom inte pratat skit eller varit rutten mot någon under programmets gång. Den mest värdiga vinnaren på flera år.
Precis. Men ändå försökte Bettan få honom att erkänna att han inte varit "ärlig".
Men tänk, en del människor häver inte ur sig elaka saker till höger och vänster. Att snacka skit betyder väl inte att man är ärlig, tycker jag.

Precis. Men ändå försökte Bettan få honom att erkänna att han inte varit "ärlig".
Men tänk, en del människor häver inte ur sig elaka saker till höger och vänster. Att snacka skit betyder väl inte att man är ärlig, tycker jag.
Ibland är det bättre att hålla sina åsikter för sig själv. Jag kommer aldrig förstå logiken bakom skitsnackare som ska rättfärdiga sitt skit med att dom är "ärliga".

Liknande trådar

Tjatter Varning för trigger Råkade se en lista på sånger som folk hatar och där var givetvis sånger med som jag verkligen gillar. Ja, jag har...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
5 763
Senast: Tajger
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 949
Senast: monster1
·
Mat De tidigare innehavaren av arbetsplatsrestaurangen lagade några gånger en jättemustig köttfärsgratäng..kanske med potatis färdigt i...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: tott
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka